Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[CM] idee'tje opgedaan bij Karwei

Pagina: 1
Acties:

• MetalRush
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-11 15:07

MetalRush

PAS OP, HÈ !

Topicstarter
Je kent ze toch wel ?
Die gasten van Karwei... die 'doe-het-zellufurs'...

Ik kwam daar vanavond iets geinigs tegen, het is wellicht een leuk (en goedkoop) alternatief voor diegene die een TLetje of 'luminescent wire' willen hebben maar een 'kleine beurs'...

Het is dus doodordinaire kerstverlichting.
Dit spulletje heeft overigens 220V (!!) nodig... aftappen van je voeding oid is dus noodzakelijk... diegene met coolmods e.d. kunnen het dus beter bij het origineel houden (denk ik... ik weet nog niet wat de warmte afgifte is... is bij mij ook niet echt belangrijk... het doosje waar dit in komt is een oude P233 die ik omgebouwd heb tot FreeSCO MP3 server en zal dus niet echt zwaar belast worden)

De prijs is iig €3,99 (jawel, 4 eurotjes... geen typo :+ ) en deze is 1 meter lang (goed genoeg voor een midi of minitower. Ze hebben ze ook van 5 en 12 meter :Y) (zijn uiteraard wat duurder 8)7

Om jullie een indruk te geven:

http://www.xs4all.nl/~rkuijer/DCP_0803.jpg
http://www.xs4all.nl/~rkuijer/DCP_0804.jpg

Mijn digi-camera heeft erg veel moeite om in het donker plaatjes goed te schieten... kan ik dus helaas niet tonen (zijn echt bagger ;( ) maar jullie mogen van mij aannemen dat er een goeie bak licht afkomt :P

Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Gaaf idee !, alleen is wel een stuk dikker dan zo'n wire... dus niet overal bruikbaar, maar zeker goed idee!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:27

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Dit is gewoon zo'n lichtsnoer als ik het goed zie. ?
Een tuinslang met een soort ledjes er in. Bij de hema bijvoorbeeld koop je 25mtr, dan kun je bij de electo boer om de hoek onderdelen halen om de slang korter of langer te maken. (heb ik begrepen :P )

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:47

JT

VETAK y0

Kewl idee !!

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

En komt er veel licht vanaf?

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
geinig maar geeft wel wat warmte af :)

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Mwa, kijk straks rond kersttijd maar in etalages van de winkels, dan zie je het wel :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Paradox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-11 22:47
Laggguh :) ik hep hiero 1tje van 20 meter liggen dat past niet dus morgen ff naar Karwij :)

Verwijderd

Toch even naar karwei morgenvroeg om het geheel even te bekijken en kopen. Want voor 4 euro kun je je geen buil vallen natuurlijk.....

• MetalRush
  • Laatst online: 10-11 15:07

MetalRush

PAS OP, HÈ !

Topicstarter
Ok, zelf weten... ik heb gezegd: bagger fotos in het donker :P

http://www.xs4all.nl/~rkuijer/DCP_0810.jpg

En idd: voor 4 euro kun je je geen buil vallen ;)

Let wel op he... 220 Volt ! moet dus op eigen aansluiting of (rechtstreeks) aftappen van voeding :X

Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)

• _WgV_
  • Laatst online: 23-11 20:20

_WgV_

It's a magical world!

MetalRush schreef op 08 november 2002 @ 20:56:
[...]

Let wel op he... 220 Volt ! moet dus op eigen aansluiting of (rechtstreeks) aftappen van voeding :X
Die foto is best redelijk :)
En is idd. een makkelijk en goedkoop idee! Moet je alleen wel een

#StopBurningStuff

• AB2ND
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-07 22:38

AB2ND

Vonkenboer

dit is vet (goedkoop)!
k ga dit zekers onder mn kast maken

[ Voor 0% gewijzigd door AB2ND op 08-11-2002 23:10 . Reden: typo ]

Specs ][ [DPC] rc5-72 stats ][ 7758 3D Marks 2001 compare url

Verwijderd

MetalRush schreef op 08 november 2002 @ 20:56:
[...]

ach joh ff een roleh schakelingkje :Y)

• sleeping_hollow
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

sleeping_hollow

We want your soul.

Heet dat niet toevallig "licht-slang" :X :X :X

You are free to do as we tell you to

Verwijderd

dat ding is wel heel stoer morgen maar ff heen om beter te bekijken want dan ga ik misschien myn toetsenbord verbouwen totdat ie daar inpast.

of ergens in mijn case is ook wel kewl

ach koop er gewoon 2 en als het niet mooi is stop ik hem in mijn bureau dat zal ook wel een stoer effect hebben.

Verwijderd

Ziet er wel grappig uit. Heb het toch eerlijk gezegd wel liever aan een trap hangen, dan in een case :)

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:52

Tarin

Just plain weird.

Ach.. het is sowieso geinig :)

Mocht ik nog geld over hebben na al die inkoopakties van de laatste tijd (;)), hang ik er misschien eentje op m'n kamer ergens.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

• Tentacle1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

Weet je hoe warm zo'n slang wordt? Als ie een uurtje aan staat kan je em amper aanraken. Niet echt geschikt om in je pc te monteren lijkt mij... voor de rest is het wel een leuke versiering voor in je kamer :).

System specs

• AMYC
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

AMYC

46851

_WgV_ schreef op 08 november 2002 @ 21:09:
[...]

Die foto is best redelijk :)
En is idd. een makkelijk en goedkoop idee! Moet je alleen wel een
Nijs idd 8)
maare, wat moet je alleen wel?

Verwijderd

Ik heb dus een slang van 20 meter groen en 15 meter rood(d8 ik), maar die worden niet echt uitzonderlijk heet ofzo, je kan ze nog gewoon beetpakken nadat je ze een uur aan hebt staan dus...

• Tentacle1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

Hmm.. op mn werk hebben ze ook een stukje van dat soort slang liggen (geel) en dat werdt behoorlijk warm. Maar goed, dat ze warm worden is duidelijk :).

System specs

Verwijderd

K, ze blijven niet koud;) maar bij mij niet uitzonderlijk heet/warm

Verwijderd

goed bed8 ga ik ook ff wat mee klussen

• spacy
  • Laatst online: 30-11 15:52

spacy

+++

Ik heb een blauwe lichtslang, ze worden inderdaad wel warm,
het verbruik is 13,5 W per meter,

inwendig zitten witte gloeilampjes, en door de kleur van de slang zelf ziet het er gekleurd uit.

• sleeping_hollow
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

sleeping_hollow

We want your soul.

je hebt twee verschillende soorten slangen:

- holle slang met gloeilampjes (deze heeft een hoog wattage)

- slang met lampjes erin gegoten (deze wordt warmer maar heeft een lager wattage)

Verbeter mij als ik het fout hebt.

You are free to do as we tell you to

• tomvleeuwen
  • Laatst online: 26-08-2024

tomvleeuwen

Whiee!

Hoger wattage betekent volgens mij meer warmte 8)7

Online LED calculator

Verwijderd

is duralight, verkopen we op mijn werk...
En mwoh superwarm wordtt nie, maar het is mega dik, dus dat krijg je nooit netjes ingebouwd.

• Lethal
  • Laatst online: 25-04-2019
Maandag zijn ze uitverkocht ;)

• DCBJ
  • Laatst online: 04-11-2021
Het wordt dacht ik niet zo heet dat het slecht is voor je PC ofzow, maar als je alles doet om je kast koel te houden, kun je beter wat anders erin gooien.

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-11 12:03
Als je het onder je kast stopt krijg je een leuk effect. Maar ze geven wel te veel warmte af voor IN je case. Anders is het leuk in je reservoir ofzo :Y)

Verwijderd

Hier een karweimedewerker,

Alle kerstverlichting zolas jullie bedoelen zijn uit de handel genomen wegens gevaar in verband met warmte kan gaan smelten!!!!!!

• FiXeL
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-04 17:33
misschien heb ik er overheengelezen indien het al gepost was, maar je kan die lichtslang ook in meerdere kleuren per meter bij de elektroboer kopen. (altans, mijn locale elektroboer heeft het te liggen) :)

Mn 3D printer blogje..

• Mitchelll010
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:43
Verwijderd schreef op 10 november 2002 @ 09:49:

Alle kerstverlichting zolas jullie bedoelen zijn uit de handel genomen wegens gevaar in verband met warmte kan gaan smelten!!!!!!
Whuaha lekker rood plastic op je mobo :P
( wat denkie als dat op je coolers gaat zitte ) >:)

• -JB-
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-11 15:50
Verwijderd schreef op 10 November 2002 @ 09:49:

hier nog 1 :P bij ons zijn alleen die kerstboompjes, en andere rare vormen uit de handel gehaalt, de gewone licht-slangen liggen er gewoon nog :+

Gasloos sinds september 2024 - Itho Amber 65 - 7830Wp APSystems DS3L

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-11 21:15
strak plan!

Verwijderd

Zag ook bij de Gamma van die looplampen (tl-balk). 230 volt volgens mij was het 8watt voor 4,5 pleuro, gekleurde film ervoor en klaar is kees.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2002 16:37 ]

Verwijderd

Ik heb hier hele rollen van dat spul liggen. Die kwamen via een onderlinge levering en sommige kleuren hadden we dubbel, dus gewoon nie binnengeboekt en zijn mooi via de achterdeur naar mijn huisje gelopen ;).
Het enige nadeel van dat spul is dat het echt verdomde warm wordt en niet echt bruikbaar in je case. Het schijnt trouwens ook zo te zijn dat je het persee per meter af kan knippen ivm de aansluiting geloof ik. Die aansluitsetjes zijn trouwens compleet overbodig. Je kan ze gewoon aansluiten met een kroonsteentje als je de draad een klein stukje stript.

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-11 13:26
je moet em ONDER je kast monteren, en zeggen dattie verlaagt is....dan nog 2 kleine blauwe letjes voorop, en een hoop foute muziek hard aan en t is net zo'n sjonnie wagen....erm...sjonnie pc ;)

iRacing Profiel

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 november 2002 @ 18:19:
Ik heb hier hele rollen van dat spul liggen. Die kwamen via een onderlinge levering en sommige kleuren hadden we dubbel, dus gewoon nie binnengeboekt en zijn mooi via de achterdeur naar mijn huisje gelopen ;).
Het enige nadeel van dat spul is dat het echt verdomde warm wordt en niet echt bruikbaar in je case. Het schijnt trouwens ook zo te zijn dat je het persee per meter af kan knippen ivm de aansluiting geloof ik. Die aansluitsetjes zijn trouwens compleet overbodig. Je kan ze gewoon aansluiten met een kroonsteentje als je de draad een klein stukje stript.
Klopt, om de meter zit er ipv een lampje, een soort draadje waar je de pinnetjes van zoon aansluitsetje derin kunt prikken.
Pagina: 1