Toon posts:

Gf MX met of zonder TV-Out?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dit is mijn eerte post! Mea Culpa!!
Ik ga binnenkort een nieuwe videokaart aanschaffen, waarschijnlijk een Geforce MX, alleen wat zou het voordeel moeten zijn van een kaart met TV-Out?? Echte DVDs zal ik waarschijnlijk nooit afspelen, hooguit een geripte DVD (DivX).
Is er iemand in staat mij de eventuele voordelen van TV-OUT (m.n. in de game-sfeer) uit te leggen.

• DeeJayV
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
met een tv-out kun je dus in lage resolutie
(max 800x600) gamen op je tv.
ook kun je bijv divx kijken e.d.
ik heb zelf de Asus V7100T en die bevalt prima, verwacht alleen geen scherp beeld op je tv, zoals op een monitor. :)

• Loft
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-08 18:17
MET TV-out natuurlijk.
Ik heb zelf alweer een tijdje de AsusV7100T en die bevalt uitstekend. Voor gaming gebruik ik hem niet, maar voor films is hij uitermate goed geschikt...

En DeeJayV, ik weet niet hoe dicht jij op je TV/Monitor zit maar ik heb perfect scherp beeld(wel afhankelijk van de DVD-RIP natuurlijk)
Een monitor is toch bedoeld voor ongeveer 40-70 cm afstand, en je TV voor >2 meter.

Voor die paar gulden meer zou ik direct diegene MET TV-out halen, ook al gebruik je het maar een paar keer per maand, het is zeker de moeite waard.

If I agreed with you, we'd both be wrong.

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-08 13:18
hier een lijstje van Geforce2 MX kaarten met en zonder TV-out...

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/64255

Verwijderd

Topicstarter
Die Asus 7100T had ik zeker ook in gedachte! Lijkt me een prima kaartje, maar is er nog enige restrictie aan de lengte van de kabel tussen de PC en TV?

Verwijderd

Met TV-Out zou je ook je Divx filmpjes kunnen overnemen op videoband via de videorecorder.

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 17:39
TIP:

De Asus V7100T kost zon 425 gulden (goedkoopste winkel). De PowerColor (jaja zo'n vaag taiwanees merk) Geforce2Mx met TV-out kost 345. Op deze PowerColor kaart (ik heb hem hier voor me liggen) zit óók 6ns geheugen, net zoals de Asus. Nou zit er een verschil in de TV chips die Asus gebruikt en op de overige Geforce kaarten zit, maar ik vind het beel er toch wel goed uitzien.

Geef mij maar een Warsteiner.

Verwijderd

Je zegt het zelf al: je speelt zelf wel eens een DivXje af, ik doe dat zelf ook wel eens, en zit er zwaar over te denken om tzt een videokaart met tv-out te kopen, alleen al om m'n DivXjes op de tv buis te kunnen bekijken.

De nieuwste illegale-nog-niet-eens-in-de-bioskoop film zie ik toch liever vanaf de bank, dan vanaf de monitor.
Pagina: 1