Hoi.
Nou hier is mijn eerste Casemod.
[Klik hier om door te gaan :)
Nou hier is mijn eerste Casemod.
[Klik hier om door te gaan :)
[ Voor 97% gewijzigd door Xtremer op 30-12-2002 14:44 ]
[ Voor 97% gewijzigd door Xtremer op 30-12-2002 14:44 ]
Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Waarom??
Aan me pa??

Die grijze plaat waarvan jij denkt dat deze de lucht moet geleiden ligt boven de fanSmauG schreef op 08 november 2002 @ 19:50:
* SmauG snapt dit niet
[afbeelding]
Zuigt jou bovenste outtake fan lucht weg uit de bovenste kamer van je case??? waar is dit voor... je voeding should do the job right?
Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!
Verwijderd
Jup!Verwijderd schreef op 08 november 2002 @ 20:01:
Als dit voor jullie alle twee de eerste mod. is vind ik het heel netjes gedaan, ga zo door en het >>>>ZOPA mod. team
<<<< is geboren. (ZOPA is zoon+pa
) Top
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
LolzzBart_Banaan schreef op 09 november 2002 @ 01:36:
Auw! Pijn in mijn nek!!
Maar mooie mod hoor! Aleen nu moet ik mijn monitor weer rechtop zetten om dit te typen.....
Gewoon ff naar je bios gaan en de agp spanning op 1,8 volt zettenSmarron schreef op 09 November 2002 @ 01:46:
Ziet er leuk uit, maar heb even een vraagje.
Hoe heb je in godsnaam jouw GeForce op 400/600 gekregen?!! En met name die 400.
Verwijderd
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
Verwijderd
PhD i.o.
Ja, ok. Maar ik kom met mijn Ti4400 niet boven de 310/690. Met name die 310 is volgens mij best wel een maximum. Met alleen het voltage op 1.8Volt te zetten kom ik er niet en volgens mij is dit nog niet eens bij GF4 Ti4x00 gehaald als ik het goed heb.Speedy-power-II schreef op 09 november 2002 @ 08:58:
Gewoon ff naar je bios gaan en de agp spanning op 1,8 volt zetten
opstarten in windows en rivatuner draaien
Bij lange zware beeltprestatie's wil ie wel eens gaan schokkeren meer niet
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
What if this weren't a hypothetical question?
Ik gebruik ccdl's allemaal van 30 cm je had het kunnen zien op de pic.TrekY11 schreef op 12 November 2002 @ 12:33:
Zeer mooi gedaan, welke lengte heb je gebruikt voor de CCFL achter het rooster aan de voorkant ?
Je zou misschien nog een transparante kap voor je voeding kunnen kopen, lijkt me erg mooi met zo'n groot window.
PhD i.o.
Welke kruisjes???
Specs: Abit NF7-S, AMD Athlon XP 2500+@3200+, ZalMan CNPS 6000Cu, Corsair 2x 256MB dual channel DRR RAM, ASUS Geforce 2TI64 MB DDRAM.
| Apple iMac 27" 2012 | Apple McBook Pro 13" 2010 | qnap ts-112 |
Zeker jaSpeedy-power-II schreef op 13 november 2002 @ 19:00:
Ik heb het acrylaat glas bij de praxis gehaalt zie Deze link
de prijs was ongeveer 20 euro d8 ik voor de plaat van 1 bij 1 meterde plaat van 1 bij 0,5 meter was ongeveer 11 euro
Er zit er een mega praxis bij je in de buurt ZMN, Dus dat wordt moddenen voor de prijs is het geen probleem denk
Daikin EHBX04D6V / ERGA04DV | LG WH20S.F5 | Enphase iQ8+ 20 x 410W Qcells |
Hier had uw reclame kunnen staan.
Dell Precision Rack 7910
Idd, ik had alleen een blauwe CCFL voorin geramt, maar das kwestie van smaakVerwijderd schreef op 08 november 2002 @ 19:42:
Vrij standaard, maar het resultaat mag er wezen hoor
zoek toch voortaan naar een groothandel!! dit omdat plexi veel sterker is dan acryl en bij die groothandels is het nog goedkoper en op maat ook...Speedy-power-II schreef op 13 november 2002 @ 19:00:
de prijs was ongeveer 20 euro d8 ik voor de plaat van 1 bij 1 meterde plaat van 1 bij 0,5 meter was ongeveer 11 euro
Er zit er een mega praxis bij je in de buurt ZMN, Dus dat wordt moddenen voor de prijs is het geen probleem denk
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Deze afstansdbediening is van vellemanDroopey schreef op 25 november 2002 @ 00:58:
Erg leuk... Ook denk ik inderdaad dat je de boorgaten iets te ruim naar de buitenkant hebt gezet... Maar voor de eerste keer... Verder erg cool gedaan... en ik ga denk ik ook eens informeren naar die afstandsbediening... Wat was je daarvoor in het totaal kwijt (zender + ontvanger) en hoe kwam je aan de juiste schema's * Xtremer heeft nog nooit printplaatjes gesoldeerd)
[ Voor 4% gewijzigd door Xtremer op 25-11-2002 18:42 ]
"May our framerates be high and our temperatures low."
ASCII stupid question, get a stupid ANSI!
Das nog niet goed... 6.1 kun je zo wiezo wel gebruiken alleen heb je dan geen mic etc meerdj_tsunami schreef op 25 November 2002 @ 20:26:
offtopic:
dat laatste bracket, die jij de geluidskaart noemt, is alleen maar een uitbreiding van de geluidskaartzodat je de 6.1 ook daadwerkelijk kan gebruiken
Verwijderd
kreeg jij dat fatsoenlijk gezaagd? Ik heb dat spul ook geprobeerd, alleen als ik t wou zagen barste t langs alle kanten. Ook snijden was geen succes...Speedy-power-II schreef op 13 November 2002 @ 19:00:
Meh ...
[ Voor 73% gewijzigd door Xtremer op 26-11-2002 18:35 ]
Helemaal mee eens!! je weet maar nooit!Er was een boor gebroken deze brak in 3 stukken 1 in de boormachiene 1 en de kast en de laatste sprong Tegen mijn Ooglid. Daar heb ik ne een flinke wond zitten1 mm hoger geweest en ik had blind geweest
Motto :
Casemodden is gevaarlijk, gebruik altijt een veiligheids bril bij het slijpen/lassen/boren.
[ Voor 52% gewijzigd door _Badeend_ op 26-11-2002 23:31 ]
There's no savegame in real life...
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Ik heb wel 2 outtake'sDKasemier schreef op 26 November 2002 @ 23:37:
Heb jij nou 2X intake voorin en geen outtake?
Dan nog liever 1X intake en 1X outtake hoor dit vind ik wel heel doelloze creatie van turbelentie
ooooolreididen
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq