Toon posts:

[Matrox] Marvel G450 eTV met Samsung tuner??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus zojuist een nieuwe videokaart thuis gekregen (Ik had besteld de matrox marvel g450 eTV). Toen ik de kaart uitpakte (zegel van de verpakking was verbroken) viel me gelijk op dat er op de kaart niet een philips tuner maar samsung tuner huisde... Verder viel me op dat er dus niet een draadje van het koelblok naar de zijkant van de kaart liep terwijl dit volgens mij wel het geval moet zijn bij deze kaart ivm storing ofzo.

Aangezien ik aardig wat info over deze kaart had opgezocht alvorens tot de koop over te gaan en behoorlijk wat foto's heb gezien van deze kaart maak ik me wat zorgen over het "matrox-gehalte" van deze kaart :'(

Kan het zijn dat deze kaart een kloon is? En dus niet van matrox afkomstig?

Heeft iemand een idee hoe ik na kan gaan of dit een kloon is of een echte matrox kaart?

Kan iemand met deze kaart misschien vertellen wat er op de sticker aan de onderkant zou moeten staan?

Het kan natuurlijk best zo zijn dat ze in een latere release samsung tuners hebben gebruikt ipv philips tuners maar ik wil gewoon zeker zijn dat dit een matrox is want daar heb ik tenslotte ook voor betaald.

• florisje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-12-2021
gebeurt wel vaker dat ze na een tijdje overgaan op andere onderdelen, als ze het hiermee goedkoper kunnen produceren of een chippie moeilijk te leveren is. maar dan staat er meestal wel een revisie nummer op de kaart. rev. b of zoiets.
wel lullig dat ze een gebruikte kaart sturen...