Toon posts:

Onbekende modem zien te indentificeren...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij mijn vriendin thuis hebben ze een PII 350. Door een format die nodig was, want je gelooft het nooit, dat broertje spaarde virussen, hij moest altijd de eerste zijn met het nieuwste virussen :(

Maar het probleem is nu dat ik die modem niet krijg gedetecteerd in windows. Ook hebben ze geen flauw idee wat voor modem is. Open schroeven wil ik eigenlijk als laatste want ik heb een aantal maanden geleden die kast wel eens open geschroefd voor een onbekende video kaart en toen liepen ze me toch te stressen :(

Ik weet het, ik moet het beter aanpakken maar iig is er misschien een tooltje of handigheid om het merk of model te weten te komen via een software manier zonder dat de kaart wordt herkend in windows? Ik weet wel dat het mogelijk is met een special commando om een GFX kaart te zien...

Verwijderd

modemdocter

• Mr.Nobody
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
http://www.fcc.gov/oet/fccid/

en vul het fcc nummer in wat op het modem staat

edit: ff goed gelezen... pc mag dus eigenlijk niet open ... :(

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

Verwijderd

Sisoft sandra ofzo.

Verwijderd

Probeer hem anders us aan een netwerk te hangen. En hem dan via Windows Update te installeren. Of wordt het modem helemaal niet gezien in windows. En wat voor soort is het..? ISA of PCI..? Ik hoop dat je daar achter kan komen ook al mag je de kast niet openen.

Maarjah als je hem dus aan een netwerk wil hangen moet ie toch open. Ik zou zeggen. Stuur die mensen ff om boodschappen en klauw die kast open, want zo is het niet te doen.

Veel suc6 ermee.!!

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:19

Super_ik

haklust!

gewoon openschroeven als ze nie in de buurt zijn, moete ze maar ff in een andere kamer gaan zitte ofzo.

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:59

Wildfire

Joy to the world!

Yep. Dan kun je zo zien wat voor kaart het precies is, of toch op z'n minst de chipset zodat je reference drivers kunt installeren.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• DeTjuk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-07 10:44
Willen ze dat die PC weer gaat werken of niet?

Hebben ze geen papieren van de PC/modem waarop staat wat het is?

Alijd netjes bewaren he ;) Zo niet:'Ja, sorry, maar dan moet ie echt open. Liever niet, dan niet. Kijkt u toch even verder :)"

[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.

• nescafe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:51
ze mogen blij zijn dat je er uberhaupt naar wil kijken .. gewoon openschroeven die kast

* Barca zweert ook bij fixedsys... althans bij mIRC de rest is comic sans

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de reacties! Ik zal bovenaan beginnen met die modemdoctor waarna sisoft het kan proberen als het niet lukt waarna ik uiteindelijk idd gewoon die kast open schroef, gewoon kiezen of delen voor ze, wil je internetten ja? okay ga dan maar met z'n allen TV kijken :)

Nogmaals bedankt!
Pagina: 1