Toon posts:

Errug goedkope gadgets!

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik kreeg net deze site van een vriend van me en hier heb je goedkope gadgets te koop...

Ik geloof Nokia 7210 voor 210 euro ofzo.. en nog meer dingetjes... Ik vertrouw die site alleen niet helemaal.. Iemand ervaring mee??
Black Shop:
http://www.geocities.com/blackunder2000/ (site doet het nu ff niet ivm geocities dataverkeer)

• AlterEgo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
De site is inderdaad een beetje onbetrouwbaar:
Sorry, this site is temporarily unavailable!

Verwijderd

als ze al geocities gebruiken, ljkt me het niet zo betrouwbaar..... als je een winkel hebt, zet je het iig niet op een (gratis) geocities account....

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Komt niet echt "Proffesioneel" Over.
Vertrouw het nou al niet.

• NightCruiser
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
*NEW* Nokia 3650(BETA versie)
SURE, een beta telefoon :D

:X

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-04 11:10

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Ik vertrouw het ook niet, bij geocities denk ik meer aan een stelletje pubers die hun eigen telefoon verkopen.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm....:
"Welcome to Blackshop®.br>
Bij het binnengaan van deze site bent U betrokken bij heling en andere zwarte handeltjes, mocht U hier niks mee te maken willen hebben vragen we U deze site meteen te verlaten."

en...:

"ILIGAAL Alle producten op deze site zijn NIET legaal verkregen. Wij nemen geen veranwoordelijkheid als U in de problemen komt I.V.M heling."

Tjah....

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-05 15:14

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

LOL hier zitten vast de mannetjes in blauwe pakken achter :P :P

Turn it off and on again.

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

LIjkt mij IIG een grap (black shop? conditiies? COME ON!!) anders hoort dit nog steeds niet bij GT. En ik denk dat m'n medemods bij IT en/of OH er ook niks mee willen. Probeer eens in de HK zal ik zeggen.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.