Mounten archive (Zip, Rar, Cab, ...) onder windows

Pagina: 1
Acties:

• Killemov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-06 10:31

Killemov

Ik zoek nog een mooi icooi =)

Topicstarter
Is er een programma dat de meest gangbare archive formaten kan mounten onder Windows (2K) ? Ik heb al gekeken naar OneIce en ZipMagic. Daarvan heeft alleen ZipMagic de functionaliteit die ik zoek nl. ZipFolders. Dit maakt het mogelijk om een archive direct als folder te benaderen, ook met de command prompt ... cd bla.zip dus. Met ZipMagic is het echter niet mogelijk om dit te kunnen met andere archive formaten zoals Rar en Cab.

Hey ... maar dan heb je ook wat!

• blackangel
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-02 12:08
Winrar :?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Powerarchiver
Supports ZIP, CAB, LHA (LZH), TAR, TAR.GZ, TAR.BZ2, BH, RAR, ARJ, ARC, ACE, ZOO, GZ, BZIP2, XXE, MIME, and UUE file formats
Staat ook in de SA FAQ :o

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Killemov

Killemov

Topicstarter
Ehm ... F_J_K ... Powerachiver kan dus geen archives mounten zodat je ze als een echte folder kan benaderen. (cd myarchive.rar, dir -> ik zie de inhoud van de rar-file) Roep je standaard 'Powerarchiver' als het om zips, rars en cabs gaat of begrijp je de term 'mounten' niet helemaal.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ah, ik had niet helemaal door dat het mounten het kernpunt van je vraag was. Excuses 8)7

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:02
in win2k/xp kan dat toch standaard? als je rechtermuisknop drukt op et bestand kun je gewoon "verkennen" kiezen naast de bekende zip-opties

• Killemov

Killemov

Topicstarter
Ehm nee dus ... het ENIGE stukje software dat ik ben tegengekomen dat zipfiles kan mounten als een folder is ZipMagic4. Echt waar, je opent de cmd en je doet gewoon cd myarchive.zip ... en dan doe je dir en dan zit je dus ECHT in die zipfile te kijken. Ook bij een dir /s kijkt ie in de zips alsof het folders zijn. Maarrrrrr ... ZipMagic4 kan het alleen maar met Zip-files en niet met andere archief-formaten (rar, ace, sqx, ...) En ik zoek dus een stuk software wat dat wel kan.

Pagina: 1