Hi, allemaal
Ik heb zelf een eigen domein met een adsl verbinding op redhat 7.3 draaien
Dat draait een Mail ,Ftp ,webserver.
Nu zijn de omstandigheden zo dat ik hem niet meer kan gaan draaien thuis aangezien ik mijn verbinding deelt met me buren.
Nu ik geen server meer heb wil ik op me eigen pc een windows server gaan draaien.
Die server moet aleen ftp en mail gaan worden.
Op mijn eigen pc draai ik win200 Prof.
Op die pc moet alles gaan draaien is er toevallig een website waar dat stap voor stap staat.
Ook zit ik een beetje met m`n dns volgens mij
Op me linux bak verwees alles natuurlijk alles naar me adsl ip en de zones die je in moest stellen onder linux maar hoe gaat ik dat doen onder windoos.
Weet iemand een mooi proggie ervoor of is er een leuk programmatje dat alles in 1 heeft.
Alvast bedankt
_Njord_
Ik heb zelf een eigen domein met een adsl verbinding op redhat 7.3 draaien
Dat draait een Mail ,Ftp ,webserver.
Nu zijn de omstandigheden zo dat ik hem niet meer kan gaan draaien thuis aangezien ik mijn verbinding deelt met me buren.
Nu ik geen server meer heb wil ik op me eigen pc een windows server gaan draaien.
Die server moet aleen ftp en mail gaan worden.
Op mijn eigen pc draai ik win200 Prof.
Op die pc moet alles gaan draaien is er toevallig een website waar dat stap voor stap staat.
Ook zit ik een beetje met m`n dns volgens mij
Op me linux bak verwees alles natuurlijk alles naar me adsl ip en de zones die je in moest stellen onder linux maar hoe gaat ik dat doen onder windoos.
Weet iemand een mooi proggie ervoor of is er een leuk programmatje dat alles in 1 heeft.
Alvast bedankt
_Njord_