Als ik m'n progile bij wil werken, dan moet ik de hele tijd de password en username invullen, dat heb ik niet hoefen doen de afgelopen maanden, en nu opeens wel. En ik heb een adres van een usericon ingevuld, maar ik kan hem niet zien, terwijl ik het plaatje er 1 minuut geleden nog gevonden heb. Wat is er mis?
Verwijderd
Probably iets met je koekietrommel...
Misschien uitgezet in de prefs?
Plaatje weet ik niet...Misschien is je comp wel gewoon foktop;)
Misschien uitgezet in de prefs?
Plaatje weet ik niet...Misschien is je comp wel gewoon foktop;)
Niets mis met m'n cookies, die heb ik niet veranderd, maar ik heb toch even gekeken en ze stonden gewoon aan. En dat plaatje heb ik 2 uur naar lopen zoeken, dus daar wil ik oko graag een oplossing voor.
Kan het misschien zijn dat de url van het plaatje te lang is, dat ie het daarom niet doet?
http://www.dreamlandmedia.com/transformers/File%20area%20And%20gallery%20pics/TF%20movie/tftm0084.jpg
dat is hem, hij is wat lang, kan het daaraan liggen?
http://www.dreamlandmedia.com/transformers/File%20area%20And%20gallery%20pics/TF%20movie/tftm0084.jpg
dat is hem, hij is wat lang, kan het daaraan liggen?
probeer hem eens op een persoonlijk stukje wepspace te zetten (en geresized op 60x60)
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Url voor je plaatje mag max. 100 tekens lang zijn. Geen id waar je profile probs door komen, aan deze kan nix veranderd.
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 02 november 2000 12:59 schreef Kees het volgende:
probeer hem eens op een persoonlijk stukje wepspace te zetten (en geresized op 60x60)[/quote]Euh, geef eens een hint hoe ik dat moet doen dan, I-drive of zo? Daarvandaan kan ik wel een snelkoppeling krijgen als ik doe 'copy image location, maar bij tweakers stond toen nog geen plaatje. Help me er aub even mee.
probeer hem eens op een persoonlijk stukje wepspace te zetten (en geresized op 60x60)[/quote]Euh, geef eens een hint hoe ik dat moet doen dan, I-drive of zo? Daarvandaan kan ik wel een snelkoppeling krijgen als ik doe 'copy image location, maar bij tweakers stond toen nog geen plaatje. Help me er aub even mee.
Verwijderd
De meeste internetproviders geven je ruimte voor een homepage, je kunt anders bij Geocities ofzo een accountje krijgen (gratis), daar zet je dan dat plaatje neer, en een link daarnaartoe zet je in je profile neer.
Pagina: 1