Toon posts:

GoT Natural Selection Clan

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mjah, er loopt al een draadje over Natural Selection zelf, maar we willen graag een GoT Natural Selection clan hebben dus daar maar even een apart draadje over. Ten eerste, LiquidFire, Liquid Lizard en ik doen in ieder geval mee. Er zijn al meerdere mensen die enthiousiasme hebben getoont, maar dat is nog niet helemaal zeker.

Ten tweede, we hebben al een server maar we moeten eerst een website hebben. Wij zijn dus op zoek naar iemand die zin heeft om een website voor de clan te maken, wat we zijn daar zelf niet zo goed in :).

Daarnaast moeten we nog een naam hebben voor de clan. Dus suggesties op dat vlak zijn altijd welkom.

En we moeten natuurlijk nog meer mensen hebben, dus meld je vrijwillig aan :).

Voor meer info over Natural Selection verwijzen we je door naar de volgende URLs:

http://www.natural-selection.org/
http://www.readyroom.org/
nieuwe Half Life mod - Natural Selection

Verwijderd

Iedereen is welkom van beginners tot gevorderde maar we acepteren geen Cheaters/noobs die niet willen luisteren/En schreeuwlelijken.
Hope to cyu soon

Verwijderd

/me meldt zich :)
heb het gespeeld vanaf dat het uit is maar ik zuig nog steeds best wel als Alien omdat ik de Marines veel fijner vindt spelen door het Commander systeem.
waar moet ik me officieel aanmelden en wat is het IRC kanaal? :)

Verwijderd

Ik doe ook mee, maar dat is al vermeld :)

Zuig jammergenoeg ook nog als alien, hoop dat er verandering in komt...

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 november 2002 @ 17:37:
/me meldt zich :)
heb het gespeeld vanaf dat het uit is maar ik zuig nog steeds best wel als Alien omdat ik de Marines veel fijner vindt spelen door het Commander systeem.
waar moet ik me officieel aanmelden en wat is het IRC kanaal? :)
Ehmz, IRC kanaal is er nog niet. Nog niet aan gedacht :). We zijn net begonnen dus ehm, 't gaat nog niet allemaal vlekkeloos :). Maar 't komt goed :).

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 november 2002 @ 17:43:
[...]

Ehmz, IRC kanaal is er nog niet. Nog niet aan gedacht :). We zijn net begonnen dus ehm, 't gaat nog niet allemaal vlekkeloos :). Maar 't komt goed :).
mooi mooi
had al een paar keer gedacht aan clanplay omdat deze game natuurlijk fantastische teamplay ondersteund, alleen de meeste spelers doen vaak gewoon waar ze zin in hebben.

Verwijderd

We hebben dan echt een _GOEDE_ commander nodig, naast de infantry is die gewoon het belangrijkst...

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 november 2002 @ 17:49:
We hebben dan echt een _GOEDE_ commander nodig, naast de infantry is die gewoon het belangrijkst...
True-true, ik meld mij vrijwillig aan :).

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16:28
Spielerij is niet echt voor het leden werven voor clans. Doe maar via IRC ofzo.

There is no magic.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.