Toon posts:

[Quake3]Zwarte blokken met witte rand

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Tijdens Quake 3 bij vrijwel elke mod komen er rare zwatre blokken met witte randen voor.

Dit is 9 van de 10 keer bij dingen die semi-transparant of helemaal transparant hadden moeten zijn, zoals aura's van een Quad-damaeg of de rook sporen achter een raket.

Inmiddels heb ik de TNT2 M64 vervangen door een GeForce2GTS, maar dit loste tegen mijn verwachting in niets op.

Heeft er iemand anders nog ideeen over wat het kan zijn?

systeem specs:
PII 350 @ 412 (slot 1), 384MB RAM, Geforce 2 GTS 32MB (AGP), Intel 440BX chipset.

Op de Duron die er naast staat doet alles het normaal, zowel met de GF2GTS als met een GF4Ti4400...

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Heb je het bios van het moederbord wel 's upgedate, het kan een conflict zijn...

[ Voor 0% gewijzigd door White Dust op 08-11-2002 17:37 . Reden: typo's ]

Verwijderd

Dat heeft geloog ik te maken, dat je bepaalde textures niet hebt. Dus als ik jou was zou ik eens kijken of alles goed geinstalleerd is of dat je cfg goed is.

Verwijderd

Topicstarter
Nou, ik heb de bios van het mobo eens geflashed, nieuwe detonator erop gezet en ook nog eens Q3 op nieuw geinstalleerd.

Dit alles heeft niets geholpen, ok behalve dan een goeie 25fps winst (ook nooit weg).

Wat ik wel heb gevonden is dat als ik bij andere games die ook dit soort artifacts heeft de Transparency Denisty verlaag het probleem lijkt op te lossen. De transparante objecten worden wel nog wat vager dan op een andere PC, maar de boel wordt speelbaar. :)

Dus, akn ik in Q3 de Transparency Density verlagen en zo ja hoe? Ik heb me het rambam gezocht op planetquake.net zonder resultaat :(

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:08

SD5k

>4&X

dat kan dus niet... helaas voor jou