Toon posts:

[sa] mag ik hierover een topic opennen of is dit illegaal?

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
iedereen copierd wel eens een cdtje :)
Zo ik ook (uiteraard voor eigen gebruik) *kuch* >:)

Nu wil ik een vraag stellen over het automatisch laten invullen van een serial nummer dit kanje in de ini instellen als je de serial hebt uiteraard heb ik de serial van het programma maar dit is niet de vraag of iemand een serial voor me heeft

maar hoe kan ik het zo maken dat hij het automatisch neerzet de serial die ik heb zodat ik niet steeds het serial moet opschrijven boekje erbij moet pakken oid?

Bedankt voor het beantwoorden of ik dit mag posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Voor wat voor prog? als het microsoft is, dan staat dat vast wel ergens in de KB namelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:54

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Buzzman schreef op 08 november 2002 @ 17:22:
Voor wat voor prog? als het microsoft is, dan staat dat vast wel ergens in de KB namelijk :P
Het is zelfs al vaker voorgekomen (Dus illegaal zal het niet zijn... :+

Oa in
Office installatie serial automatisch

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat helpt joh ..

Als ik persoonlijk zo'n topic tegenkom laat ik 'm open .. maar met zo'n opmerking als die van jou gaat ie bij mij dus dicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 November 2002 @ 17:27:

[...]

Dat helpt joh ..

Als ik persoonlijk zo'n topic tegenkom laat ik 'm open .. maar met zo'n opmerking als die van jou gaat ie bij mij dus dicht.
HlpDsK, je weet wat ik bedoel legale dingen copieren doet iedereen dus illegale dingen ook ik zou niet iets hier vragen als ik het illegaal wil doen.. dan zou ik het op een warez forum vragen en niet hier want hier mag geen warez reqeust wat dan ook wat er mee te maken heeft

dat *kuch* was meer als mja.. joke...
:) maar je hebt gelijk de post moet in een bepaalde ehmmmzz vorm geschreven zijn. toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Er zijn zat goede redenen om dat te doen, ik zal er dus geen probleem mee hebben. Zie verder ook de opmerking van HlpDsK :+

Maar inderdaad is dit afhankelijk van de software goed te vinden op bijv. de site van de makers - kijk daar dus eerst naar.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1