probeer het volgende eens (heb ik ook gedaan, werkt!) :
* installeer een win NT client,
* stel de client goed in,
* ga naar dos (download bv. 4dos van www.download.com )
* ga naar de directory (zorg dat je die ondertussen een Windows' a-like naam hebt gegeven ivm niet opvallen)
* type dnetc -install (zorg wel (zelfde reden) dat je alles hebt ge-renamed, dan ziet de netwerkbeheerder het minder snel
)
* reset de computers (indien 24uur per dag aan) minimaal 1x per dag, anders valt het erg op in de taskmonitor
en dan werkt alles!
* installeer een win NT client,
* stel de client goed in,
* ga naar dos (download bv. 4dos van www.download.com )
* ga naar de directory (zorg dat je die ondertussen een Windows' a-like naam hebt gegeven ivm niet opvallen)
* type dnetc -install (zorg wel (zelfde reden) dat je alles hebt ge-renamed, dan ziet de netwerkbeheerder het minder snel
* reset de computers (indien 24uur per dag aan) minimaal 1x per dag, anders valt het erg op in de taskmonitor
en dan werkt alles!
Ja dat vind ik ook zo'n nadeel NT, dat je zo makkelijk ziet dat hij 100% cpu pakt. Is het niet mogelijk om het zo te maken dat hij juist geen enkele % pakt op het moment dat de taskmanager wordt geopend? Ik heb gehoord dat het kan onder Linux, maar het lijkt me wat sterk.....
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
Bij ons kijkt niemand in de Task Manager behalve ik!
Ik heb het onder de Default User profile succesvol geinstalleerd.
Ik heb het onder de Default User profile succesvol geinstalleerd.
Bij de nieuwste versie van de client kun je m laten pauseren als een bepaald programma aanstaat.
Dus als je daar taskmgr.exe invuld, (gewoon bij de config) zal , als de taskmanager aanstaat, de client pauseren en dan 0 % pakken. Als taskmanager uit, gaat ie gewoon weer verder.
Dus als je daar taskmgr.exe invuld, (gewoon bij de config) zal , als de taskmanager aanstaat, de client pauseren en dan 0 % pakken. Als taskmanager uit, gaat ie gewoon weer verder.
Brilsmurf: het probleem lijkt juist dat de client op pauze blijft staan als de taskmanager weer wordt afgesloten. Een echt handige optie is het dus niet.
We spend our years as a tale that is told
Dat is vreemd, bij mij doet ie het wel.
Als ik na afsluiten in de logfile kijk, staat er:Running again after pause... ('taskmgr.exe' inactive)
Dan mag ik aannemen dat ie hier toch gewoon verder gaat.....toch???
Als ik na afsluiten in de logfile kijk, staat er:Running again after pause... ('taskmgr.exe' inactive)
Dan mag ik aannemen dat ie hier toch gewoon verder gaat.....toch???
Verwijderd
Als ik onder NT4.0 (met SP6a) de client laat pauzeren terwijl taskmgr draait dan pakt ie elke 5 seconden 20% CPU usage ofzo... da's niet handig want het moet gewoon 0 zijn en 0 blijven
Nu maar hopen dat de volgende versie het wel perfect doet want dat scheelt me zo 1000 blokjes per dag! (als collega's het niet merken dus)
Hmm, misschien dat het aan mijn oudere client lag waarmee ik toen expitimenteerde? Ik zal het morgen weer eens gaan proberen
We spend our years as a tale that is told
Verwijderd
Da's allemaal zeker vreemd, want bij mij doet 'ie het prima :
dnetc v2.8007-458-CTR-00021307 for Win32 (WindowsNT 4.0). Onder NT4.0 SP4
Oh, en het is taskmngr.exe
dnetc v2.8007-458-CTR-00021307 for Win32 (WindowsNT 4.0). Onder NT4.0 SP4
Oh, en het is taskmngr.exe
Hallo, kunnen we weer ON topic komen?
Dus hoe ik onder alle inlognamen kan laten grazen?
Dus hoe ik onder alle inlognamen kan laten grazen?
Ja ik denk gewoon (zie sequence reply) door naar de dos prompt te gaan (start-programs-msdosprompt).
Dan onder dos naar de directory gaan waar je client staat.
bv client staat c:windows/koeien
bv c:windows>
c:windows>cd koeien <--cd koeien intikken
c:windows>koeien>
En daar intoetsen: Dnetc -install
en dan Dnetc -svcstart
Client staat nu als service geinstalleerd en rekent zelfs door als er NIET iemand ingelogd staat. Je ziet m alleen in de taskbar.De nieuwe client kan je instellen dat ie pauzeert als je taskmgr aanzet.
Alle mogelijkheden zie je met Dnetc -help
Dan onder dos naar de directory gaan waar je client staat.
bv client staat c:windows/koeien
bv c:windows>
c:windows>cd koeien <--cd koeien intikken
c:windows>koeien>
En daar intoetsen: Dnetc -install
en dan Dnetc -svcstart
Client staat nu als service geinstalleerd en rekent zelfs door als er NIET iemand ingelogd staat. Je ziet m alleen in de taskbar.De nieuwe client kan je instellen dat ie pauzeert als je taskmgr aanzet.
Alle mogelijkheden zie je met Dnetc -help
Pagina: 1