welke muis ??

Pagina: 1
Acties:

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-08 12:05
okeej ik heb vandaag een muis gezien die ik wil hebben/kopen :). alleen weet ik niet welk type en soort muis het is. ik kan em wel beschrijven. het is dezelfde als de muis die bij de Logitech Cordless Desktop Pro zit dus die vorm, dan MET SNOER, en Zonder balletje, dus optical !! verder is hij helemaal donkerblauw en komt er licht uit de achterkant van de muis, zon logitech logootje, welke is dit misschien heeft iemand een plaatje ofzoiets. ik heb op de logitech site gekeken maar niet veel gevonden. dus een optical met snoer

alvast bedankt

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:52

-ET-

Phone Home

Singel optical of dual optical

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
www.logitech.com staan ze allemaal op hoor, beter kijken!

• satcp
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Logitech Mouseman Wheel Optical. Alleen vrees ik dat die al een tijdje niet meer te koop is.

Afbeeldingslocatie: http://www.exhardware.com/reviews/mouseman/mouseman1.jpg

[ Voor 0% gewijzigd door satcp op 08-11-2002 17:03 . Reden: plaatje toegevoegd ]

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-08 07:45

Cis

De Dual Optical is nog verkrijgbaar. Die zou rond de 55 euro liggen in de normale winkel en is dus optisch met draad. De blauwe was volgens mij single optical en die is vrijwel nergens meer verkrijgbaar...

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-08 07:45

Cis

SatCP schreef op 08 November 2002 @ 17:00:
Logitech Mouseman Wheel Optical. Alleen vrees ik dat die al een tijdje niet meer te koop is.

[afbeelding]
Makkelijk te koop... bij de Mediamarkt in Rijswijk. Alleen moet je wel snel zijn, want ze worden inderdaad niet meer geleverd. Logitech heeft idd een geheel nieuwe commerciele lijn geintroduceerd... geen Mousemans meer dus :(

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-08 06:04

LopeZ

Too much is never enough

Cis schreef op 08 november 2002 @ 17:10:
[...]

Makkelijk te koop... bij de Mediamarkt in Rijswijk. Alleen moet je wel snel zijn, want ze worden inderdaad niet meer geleverd. Logitech heeft idd een geheel nieuwe commerciele lijn geintroduceerd... geen Mousemans meer dus :(

Ik ben daar laatst nog geweest maar kon ze niet vinden, alleen die cordless met bal maar niet de blauwe optical :(
Waar heb jij ze zien liggen als ik vragen mag?

Ben dus echt fan van die muizen, halen ze ze uit de productie.

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-08 12:05
ja idd dat is die mmmm ff zien of ik die op me werk kan bestellen dan :) iig bedankt
Pagina: 1