Toon posts:

Packard Bell A720 monitor

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ( mijn vader ) heeft 1 jaar en 2 maanden gelden een Packard Bell systeem aangeschaft met een A720 17 inch monitor.

Nou start ik vorige week m'n computer op en het beeld op m'n beeldscherm is helemaal uitgerekt en het ziet er ook zo uit: ) (
met de knoppen op m'n monitor kan ik sommige functies niet meer gebruiken. Dus bel ik net de Packard Bell Technische ondersteuning op en leg m'n probleem voor. Zegt die vent daarzo "ja, je krijgt wel een nieuwe monitor, moet je effe de 2 serienummers achter op de monitor doorgeven".( Ik helemaal blij ), zegt'ie 10 seconden later........"ehhh, sorry maar je hebt geen garantie meer." Ik helemaal baluh natuurlijk !
Dus ik vraag hem wat een nieuwe 17 inch monitor zou gaan kosten.....Moest ik maar effe wachten want ik zou wel worden doorverbonden met de Sales afdeling ( 10 minuten later ) Krijg ik daar zo'n vrouwtje aan de lijn die het zonde vind van m'n mo-nitor en vraagt wat ik er mee had gedaan(?)Ik leg het hele verhaal uit enz. Komt ze me doodleuk vertellen dat een nieuwe 17 inch monitor maarliefst FL 1729,- kost !!!???
Zijn ze helemaal gek geworden daar ofzo ?

Dus bij deze de vraag: weet iemand hier een goeie 17 inch monitor voor een betere prijs als hierboven? ( schandalig ! )

Wat is jullie mening hierover en hebben jullie wel eens zo iets meegemaakt ?

Ben best benieuwd

Verwijderd

Bij mediemarkt bel je al klaar voor 400 piek, is misschien een kut monitor maar dat zijn die van packard bell ook

Verwijderd

Topicstarter
Dan ga ik daar maar ff kijken dan :)