Toon posts:

[Voorste]Uitbreiding pc-elektronica gerelateerde onderwerpen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een voorstel ivm de definitie die wordt gegeven aan pc-elektronica gerelateerde onderwerpen:

Eventjes inleiding:

Gisteren had ik een topic geopend en die is, wat achteraf is gebleken, nu terecht afgesloten door de mod. Ik ga volledig akkoord met de reden die gegeven werd in "Schop een modje" . Mijn topic dient dan ook gesloten te blijven.

Mijn voorstel:

Is het mogelijk om:

a) een apart elektronica forum te openen ?
OF

b) CME uitbreiden zodat postings ivm gewone elektronica (dus uitgebreider dan de huispc) ook aan bod mogen komen? Ik denk hierbij aan digitale technieken, analoge elektronica, ... etc. ?
OF

c) louter de definitie van de huispc uitbreiden naar computertechnieken/hardware in't algemeen?

Want het elektronica gedeelte is nu louter gericht op het casemodding gedeelte, wat natuurlijk jammer is voor de echte elektronica-liefhebbers.

Gelieve dit niet te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan met al je audio/video-elektronica terecht in het audio/video forum... weet niet wat je nogmeer wil?

[edit]
ahh, wat anders dus... jah weet het eigenlijk ook niet? het zou een beetje raar zijn als er op dit forum geen plaats zou zijn voor dergelijke onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Misschien moet het in OH. De omschrijving daarvan is:
Voor HW-onderwerpen die niet in één van de andere HW-forums thuishoren
Daar hoort niet-computer gerelateerde HW ook bij, lijkt me. Jouw onderwerp is trouwens wel computergerelateerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Elektronica is een ruim begrip.
Om te voorkomen dat mensen gaan vragen hoe ze een LEDje aansluiten hebben we een FAQ gebouwd, en om te voorkomen dat mensen gaan vragen wat er met de stofzuiger aan de hand is, verbieden we non-PC elektronicavragen.

Een project als deze is een middenmoter. Ik zelf van mening dat dit een uitermate interessant project is en erg waardevol voor mensen die iets vergelijkbaars willen doen, maar ik laat het aan AcouSE over om hem wel of niet open te zetten.

- ik zie dat ie inmiddels weer open is; succes en we willen graag resutaten zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
AcouSe, je bent een SCHAT !

Via deze weg wil ik je bedanken om mijn topic terug te openen.
:)

Uiteraard zal ik de die topic updaten vanaf ik meer info heb.