Toon posts:

Aopen AK73 pro A Probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik de computer aanzet krijg ik een snel irritant wordend
stemmetje dat me verteld: "Your CPU may have a problem".
Kast opengemaakt, zit een thermaltake chrome orb op een duron, maar
het lijkt alsof de koeler er andersom op moet zitten, omdat de koelprut die op de koeler
zit niet helemaal recht boven de core zit...
Andersom past de koeler niet, er zitten een paar condensatoren in de weg... Maar op die manier zou de prut wel goed zitten.

Iemand suggesties??

Ps.
Sorry dat ik niet eerst heel erg intensief heb gezocht voor het posten, maar moderne websites zijn niet erg goed te besurfen met lynx :)

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06-2025

Francis

Kawa Versys 1000

Dit staat wel gewoon in de search dus ik stel voor dat je daar even kijkt.
Orb kan er maar op een manier goed erop, dit staat wel in de gebruiksaanwijzing van cooler en anders op hun website, als di alsnog niet past heb je toch andere cooler nodig...

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

• motormuisje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-03-2024
HK-geblaat weggehaald. Niet meer doen aub..

[ Voor 0% gewijzigd door BalusC op 09-11-2002 00:01 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Hoe erg zitten de condensatoren in de weg? Scheelt het enkele millimeters? Dan zou je kunnen proberen om de randen van de Chrome Orb bij te vijlen. Dat heb ik ook moeten doen met de Golden Orbs van mijn BP6 :)

Als je namelijk meent dat de Chrome Orb andersom moet zitten, dan zou hij ook echt zo moeten zitten. Anders geef ik je Duron weinig overlevingskans..

Verwijderd

waarschijnlijk moet je koeler idd andersom. ik heb zelf ook een een AK73(A)pro en ook een orb achtig ding (van spire). Gewoon ff vijlen, of een andere koeler nemen ;)