Toon posts:

XP [Brother HL-1230 printen uit Dos]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het printen vanuit een dosprogramma lukt niet onder WinXP. Er komen 2 lege pagina's uit.

Brother gebeld, ow meneer deze printer werkt niet onder Dos en u hoort dan maar een lege pagina te krijgen. :( Daar heb ik dus niks aan!

Is hiervoor een oplossing aanwezig? Bijv. de printer sharen en dan: NET USE LPT1: \comp(in dit geval)naam\printersharenaam

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 November 2002 @ 16:13:
Het printen vanuit een dosprogramma lukt niet onder WinXP. Er komen 2 lege pagina's uit.

Brother gebeld, ow meneer deze printer werkt niet onder Dos en u hoort dan maar een lege pagina te krijgen. :( Daar heb ik dus niks aan!

Is hiervoor een oplossing aanwezig? Bijv. de printer sharen en dan: NET USE LPT1: \comp(in dit geval)naam\printersharenaam
Lijkt me logisch dat je naar de "prof" moet luisteren. Maar kun je niet eerst de tekst selecteren en dan kopieren en dan met bij.v notepad printen. Of gewoon een screenshot maken :?

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04-2025
Voor het printen in DOS zal je de Brother HL-1440 (als ik me niet vergis) moeten hebben. Deze heeft alleen een parallele aansluiting en niet een dual usb/parallel aansluiting als die van jou!

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)