[w2000] taakbalk rechtsonder

Pagina: 1
Acties:

• Tinuske
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-02 20:43
Op dit moment ben ik een schone image aan het maken voor de pc's in het netwerk. De videokaart (intel 82812), heeft bij het installeren een icoon rechtsonder in de taakbalk gezet, waarmee je de beeldscherminstellingen mee kunt wijzigen. Ik wil dit graag uitschakelen. het uitschakelen van de taakbalk helemaal rechtsonder dmv policies is niet mijn bedoeling, want bijv het geluid moet wel veranderd kunnen worden etc. Het programmaatje (intel graphics technology), staat niet in het menu opstarten. Wat is de makkelijkste manier om dit programma uit te schakelen of onzichtbaar te maken. Heb al rondgekeken in het register maar niets kunnen vinden. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit het makkelijskte op kan lossen?

Alvast bedankt!

• LegacyCode
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 13:38

LegacyCode

De crack van de division

Kijk eens bij eigenschappen van je beeldscherm, misschien dat je daar ergens iets kan uitvinken zodat het proggel verdwijnt.

legacycode.net

• ferdivaneeten
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-08-2025

ferdivaneeten

zo gaat dat

Bij de eigenschappen van het beeldscherm kun je dit niet altijd vinden, ik heb dit ook niet bij een intel 82815 op een laptop. (Ik heb ook geen icoontje in de system tray...) Meestal heet het programmaatje iets als "QuickRes". Heb je al in opstartmappen gekeken?

• MaD_co
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 14:15
regcleaner downloaden en dan kijken of je het daar uit kan zetten
(is gewoon te downloaden op www.download.com

ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346