[XP] Winamp 3 valt stil tijdens hevige ide activiteit

Pagina: 1
Acties:

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-01 20:32
ik heb dus net windows XP opnieuw geinstalled na een nieuwe 120gb hdd er in te zetten. ik heb altijd 2.72 oid gebruikt van winamp maar nu moest ik toch opnieuw downloaden dus heb ik 3 maar genomen.
maar tijdens het overpompen van ongeveer 90gb aan zooi van de ene naar de andere fysieke disk viel de muziek stil en blijft de counter van winamp hangen op dat tijdstip.
ook afsluiten en opnieuw openen heeft geen zin. dus mischien ligt het wel aan een mp3 codec? de enige codec pack DIE ik heb is nimo 7 build 8. maar dat is bij mijn weten alleen video en geen mp3.

de enige remedie ATM is heel windows opnieuw opstarten. maar dat is een beetje overdreven.

Is dit een bekende bug van winamp of is het iets nieuws?

verder heb ik een aureal vortex 2 a3d kaart waarvan de drivers nog niet zijn geinstalled (gebruik nu universele drivers nog ff) mischien kan dat een van de oorzaken zijn?

Verwijderd

Ik heb het ook, alleen loopt ie niet vast. Hopen dat het in een volgende versie verbeterd is.

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:58

Maximus

PhD i.o.

ik heb ook last als ik files over pomp van HDD naar een ander HDD dat winamp schokt als de weet-ik-het-wat.
We moeten er maar mee leven, wees iig blij dathet nog gratis is.

You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Winamp is net zo goed als je hem insteld je kan een heleboel doen met de prioriteiten en buffers ....... zet de output-prio eens op "time critical"

Je kan je buffers bijv op 6Mb zetten .. dan bufferd hij het hele liedje en hoeft het niet meer van de hd te halen (meeste zijn niet groter dan 4a5 Mb)

Iperf