Toon posts:

Welk moederbord: ASUS P4S8X of de ASUS P4B533???

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen...

ik ga over 2 weken op de HCC een pc voor mezelf samenstellen :9
Nu twijfel ik nog over welk moederbord ik moet nemen. Kunnen jullie mij misschien even advies, tips en raad geven.
Wat zit er standaard op deze mobo's? Is een beetje vaag op de site van asus. En de forums heb ik ook al niet veel kunnen vinden over welke beter is.

ook snap ik even niets meer van RAID. kan je hier nou totaal 8 IDE app. erop aansluiten? en wat zijn nog meer de voordelen hiervan.

Alvast THNX!!!!

Verwijderd

Welkom op GoT :)

Technische PMG FAQ

Zoek eens met de search naar het centrale topic over de ASUS P4B533, daar staat vast wel wat in. Daarnaast ben je toch wel wel tweaker genoeg om deze keuze zelf te maken. Het gaat om je eigen wensen...
Lees eens wat reviews, search wat topics over deze 2 borden, google eens en ik weet zeker dat je een goede keuze kunt maken. Succes!

• wowi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-08 23:45

wowi

Waarom geen asus P4PE ???
Kijk eens op de asus site www.asus.com
en download het manual daar staat alles in.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 november 2002 @ 15:44:
Beste mensen...

ik ga over 2 weken op de HCC een pc voor mezelf samenstellen :9
Nu twijfel ik nog over welk moederbord ik moet nemen. Kunnen jullie mij misschien even advies, tips en raad geven.
Wat zit er standaard op deze mobo's? Is een beetje vaag op de site van asus. En de forums heb ik ook al niet veel kunnen vinden over welke beter is.

ook snap ik even niets meer van RAID. kan je hier nou totaal 8 IDE app. erop aansluiten? en wat zijn nog meer de voordelen hiervan.

Alvast THNX!!!!
Welke beter is hangt af van je persoonlijke eisen/wensen.
wel of geen AGP 8X, Rimm of DDR, enz.
Nofi, maar als je niet snapt wat er op de site van Asus staat kan je beter een systeem laten samenstellen.
Het is vrij duidelijk wat er staat, maar als je de termen al niet snapt is het onbegonnen werk :)

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-08 11:02
Tja, dit is inderdaad een kwestie van persoonlijke eisen en wensen.. En die moet je toch zelf bepalen..

't lezen van wat reviews zal je zeker wat helpen, en verder zoals inderdaad al voorgesteld, gewoon even de manual doorlezen.. En over raid staat een hele faq in Opslagmedia & IO-controllers, dus dat moet je ook wel een beetje helpen..

Succes.

Dit topic is gesloten.