Mmm iemand ideetje???

Pagina: 1
Acties:

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-08 17:30
Heb een 4 point surround set aan me systeem hangen maar wil graag nog de mogelijkheid hebben om een koptelefoon aan te sluiten op een regelbare uitgang. dus wil graag mijn speakers uit kunnen zetten en dan koptelefoon volume appart kunnen regelen.
Misschien een uitbreiding mogelijk zoals bij een live platinum zodat je extra koptelefoonaansluitingen krijgt of iets dergelijks?

• FUBAR
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-08 06:17

FUBAR

F*ed up beyond all recognition

misschien kan je een splitter tussen je front-stereo uitgang en luidsprekers zetten waarop je een hoofdtelefoon aansluit met eigen volume regeling, daar zijn er genoeg van

To be, or not to ...ehh.... what was the question?

• GoGoHaRrY
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GoGoHaRrY

ik Hier ?

Je zou kunnen kijken naar de pin-out van de connector die bij de platinum naar voren loopt. Daar is misschien iets op te knutselen ..... Ik weet niet hoe, het is maar een idee van me ..

Groeten,

Reink

Murphy was an optimist

• The Jester
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-11-2024

The Jester

The fool escaped from paradise

Ze een draadloze koptelefoon op je line-out.
Bij draadloze koptelefoons kun je altijd het volume op het apparaat zelf regelen...

As you grow up and leave the playground where you kissed your prince and found your frog...

Verwijderd

Ik heb een hoofdtelefoon (17,95 memo) met een volumeregelaar aan de draad (+ mic), ideaal en niet duur! Koop boxen erbij met een aansluiting voor je mic en je hoofdtelefoon en je bent klaar :)