[win 2000] benaderen prullenbak

Pagina: 1
Acties:

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01-2025
Ik zit met het volgende lompe probleem:

Bij het opschonen van de PC heb ik kennelijk een aantal bestandjes teveel weggegooid. Hij start namelijk niet meer op. Nu heb ik hier een ander PC staan waar ik de schijf heb aangehangen om de fout te herstellen. Ik zie echter geen prullebakje op de betreffende partitie... :? Hoe kan ik deze bestanden toch terugzetten ??

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
je zou ze waarschijnlijk toch niet kunnen terugzetten omdat de prullenbak door het geinstalleerde OS uitgelzen wordt
het is niet gewoon een mapje met filetjes er in, maar een mapje met datafiles, waar de files en gegevens daarover in staan.

Ik dacht dat je alleen vanuit het huidige systeem de prullenbak kan bekijken.
ik kan het mis hebben hoor, maar dit is tot nu toe mijn ervaring hiermee

verder denk ik dat je altijd een win2k install er overheen kan gooien. De files die die dan mist kopieerd ie gewoon weer goed

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• Phenomenon
  • Laatst online: 01-04 13:18
Staat er wat in je 'Recycled' directorie?

Probeer anders ff te zoeken naar een Undelete programmatje. Zolang er niets overschreven is, moet je het terug kunnen halen.

• under-world
  • Laatst online: 17-01-2025
-Thanks tot dusver-
Ik vind helemaal niets dat erop wijst dat ik vanuit een ander OS een recycled dir. of prullenbak van win 2000 kan benaderen. Zoek nog effe verder en probeer anders wel een Win 2000 herstel. Ik heb trouwens bij mapoptoes wel alles aanstaan m.b.t. verboren etc..

Verwijderd

Het zou toch echt in c:\recycled moeten staan!
En anders zoals hier boven: een data recover progje! ;)