Alfredt schreef op 08 november 2002 @ 15:33:
Nee niet echt, Hoaxen zijn gemakkelijk te herkennen. Om daar nu een apart topic voor te maken zie ik sowieso niet echt zitten. Daarbij denk ik dat het veel te veel reacties uitlokt als "wat dom dat ze daar intrappen" en dergelijke.
Ook ben ik bang dat de afzonderlijke topics blijven komen omdat er zat lui echt zo naief zijn om te denken dat het waar is.
En als laatste ben ik ook tegen grote verzameltopics die niet een duidelijke subject hebben. (Wat ik bedoel is dus tegen groot moederbord topic, maar niet direct tegen een groot topic van een bepaald moederbord.) En dit sneeuwt echt onder in onoverzichtelijkheid is mijn verwachting.
offtopic:
ben jij een modje of adje dan? je mag dan moraalridder zijn, je gedraagd je als een mod... niets mis mee hoor als je handeld in belang van het forum, maar het komt een beetje over alsof je het heel nodig vindt dat mensen lezen wat je te zeggen hebt... dit is geen flame in jou richting, en als je je zelf ook echt niet zo belangrijk vindt als je doet overkomen, zou ik eens je eigen posts gaan nalezen en je afvragen of er niet iets te veel autoriteit uitstraald (wederom, dit is geen flame, ik heb alleen zo m'n twijfels bij je motivatie)
een centraal topic is denk ik nog niet eens zo gek, of inderdaat spam/hoax topics verbieden (verbieden lijkt me nog een beter plan) want ze steken toch wel geregeld de kop op