Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[FANS] te veel onderdruk?

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

• Kortfragje
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-11 14:09
Ik heb nu n paar fans in mn kast zitten ( 1 exhaust blower, 1 outtake, 1 intake voorin ( zonder blowhole, dus met standaard-pons gaatjes) ) en ik voel niet zo veel airflow uit mn voeding komen , zou t kunnen dat er gewoon teveel onderdruk in mn kast is voor mn voedingsfan om nog een goede airflow te kunnen leveren? En zo ja , kan ie dan door-smelten?

http://www.gjpvanwesten.nl

• bramseltje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-11 08:37
Wat voor voeding heb je? Bij mijn Antec en bij mijn std A-open voeding waren de fans temperatuur gestuurd.
Dus als je voldoende koeling hebt zal automatisch ook de uitstroom van lucht uit je voeding afnemen, omdat deze de snelheid vn de fans omlag regelt.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:47

JT

VETAK y0

Ja, je fans zuigen je kast helemaal leeg, daardoor blijft er geen lucht meer over voor de voeding :+

Misschien is je voeding wel temp gestuurd en hoeftie niet hard te draaien.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Lees eerst de CME-faq eens over airflow enzo. Probeer daarna eens een fan om te draaien en kijk of dat nog verschil maakt. Zo niet, dan draait je voedingsfan gewoon zo, zo wel dan heb je het probleem al opgelost door een fan om te draaien...

Zelf wat moeite doen is wel gewenst voordat je een topic opent.

Dit topic is gesloten.