Verschil tussen Samsung 171T en 171P

Pagina: 1
Acties:

• Fmaster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-08 19:43
Sorry dat ik dit vraag, maar ik heb me suf gezocht in de search maar kon hier niks over de Samsung 171T vinden. :?
Mijn vraag is: wat is het verschil tussen de 171P en 171T, de technische specs lijken hetzelfde maar de P-versie is een stuk goedkoper (789 euro vs. 819 euro, pricewatch) en heeft ook nog een speciaal design?
Ligt dit aan de betere beschikbaarheid van de 171P of speelt er iets anders dat ik niet kan ontdekken? Ik lees hier op GoT veel mensen positief over de 171S maar ik wil toch een iets beter model van de zelfde fabrikant, vanwege de hogere inkijkhoek en contrast-ratio.

Tnx!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:11
offtopic:
de ene eindigt met een T en de ander met een P:)

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-08 12:58

mindcre8r

Tradepedia

het staat er toch echt in volgens mij TFT/Gamen - the final episode

Bears and Bulls

• Fmaster
Nee hoor niks over de 171T ten opzichte de 171P.

Alleen dingen als 'de 171T is gaaf' en 'de 171P is strak' etc.
Maar niks over het verschil... of ik moet er overheen gelezen hebben???

Verwijderd

Samsung 171P

in de Benelux retail kanaal bestaat de 171T nog niet, en zo ik zo 1-2-3 terug kan vinden komt de 172T er wel eerders aan

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-08 12:58

mindcre8r

Tradepedia

ow er staat T eheh ik was ff in de war met de S versie.. maar de T is nog niks overbekend nee

Bears and Bulls

• Fmaster
Hoe kan het dan dat ik hem wel op verschillende plekken kan kopen?
Ik zal wel een mailtje naar Samsung sturen...

Verwijderd

Als ik me niet vergis is de P de S versie met een Porsche design, een mooier uiterlijk dus.

De T versie is de top versie bij Samsung en zou dus betere specificaties moeten hebben.

Verwijderd

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! De 172T zit nu in het assortiment van www.centralpoint.nl voor €702 en bij www.acesonline.nl voor €759.
Denk dat ik m bij Acesonline bestel, ookal is het €50 duurder. Zij hebben in elk geval een 8 dagen ruilperiode, wat bij centralpoint minder goed is, aangezien er bij hun helaas geen consumentenrecht van toepassing is op de producten. Dus iets terugsturen om 2 dode pixels zal moeilijk worden (valt namelijk niet onder garantie, maar met afkoelperiode maakt dat niks uit).

Verwijderd

Ik had 2 X 171p besteld leuke beeldschermen!!!

Na 5 uur kap er 1 der mee kei shit.

En samsung heeft echt een klote garantie zeg.

Dan bel je zo lijn krijg je zo grietje ja van 'hallo wat kan ik voor u doen'

Ja nieuw beeldscherm duhhhh :(

Ik zo ja hij is kapot doet vaag vet apart geluid allemaal strepen door het beeld en lijkt wel of je het op 30 hertz heb staan op 256 kleuren echt :r

Zegt dat meisje zo heeft u geen geluid aan staan of zo !!! (echt dom zijn die lui |:( )

Maar goed voor de rest is het een top van een monitor echt super mooi.

Ook alles is makelijk in te stellen !!

Quake 3 en de demo van unreal 2003 draait er best mooi op _/-\o_

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

was dat niet een draaibare voet?
Pagina: 1