Toon posts:

World's Greatest Coasters 3D

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kent iemand World's Greatest Coasters 3D van Globalstar? Je kunt er achtbanen mee bouwen en zo. Zo ja, A. is het wat? en B. (heel belangrijk...) is het in Nederland te koop?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:38
Je zegt zelf al het antwoord op a ;)
Het zal wel een pretpark spel zijn ala Rollercoaster Tycoon :)
En je kan ook een beetje googlen om uit te vinden of ie al in de winkels ligt hier.

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
MaRc0 schreef op 08 November 2002 @ 14:28:
Je zegt zelf al het antwoord op a ;)
O ja... Waar dan...? Ik vroeg niet 'Wat is het', maar 'Is het wat?' Tja, 't is een klein verschil, maar toch... ;)
Het zal wel een pretpark spel zijn ala Rollercoaster Tycoon :)
Dat is het in ieder geval dus niet: het is puur een Roller Coaster bouwer (zie link).
En je kan ook een beetje googlen om uit te vinden of ie al in de winkels ligt hier.
Had ik natuurlijk al gedaan. Bovenstaande vragen werden niet beantwoord door al mijn gegoogle.

Dus mijn vragen blijven onbeantwoord...

Verwijderd

Dit lijkt mij ongeveer het spel wat m'n kleine broertje voor 5 euro bij de bart smit heeft gekocht......

• Jivecar
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-11-2025
Wil je een leuke rollercoaster simulation dan moet je eens op zoek gaan naar "Nolimits roller coaster simulation".

In de demo kun je niets bouwen en slechts in 4 achtbanen meerijden, maar leuk is het zeker.

Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......