Ik heb dus een heel simpel HTML paginatje om via een Javascriptje in te loggen op een IRC kanaal.
Hij vraagt dus om een Nick name in een textboxje en daaronder zit een "submit" button. Als je een nick intypt en dan die button indrukt gaat alles goed, maar als ik na het intypen van de nickname op enter druk dan plakt ie alleen ?nickname=ingevuldenaam achter de link.
Nou was ik al even aan het rommelen met ACTION="POST" maar ik krijg em niet aan de praat.
Hier het stukje code waar het volgens mij om gaat:
Het Javascript wat wordt gestart staat dus gewoon in dezelfde map als deze HTML file.
No spam intended, maar hier staat dus de patient waar het om gaat
Hij vraagt dus om een Nick name in een textboxje en daaronder zit een "submit" button. Als je een nick intypt en dan die button indrukt gaat alles goed, maar als ik na het intypen van de nickname op enter druk dan plakt ie alleen ?nickname=ingevuldenaam achter de link.
Nou was ik al even aan het rommelen met ACTION="POST" maar ik krijg em niet aan de praat.
Hier het stukje code waar het volgens mij om gaat:
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| <FORM NAME="UserInfo"> <div align="center"> <TABLE BORDER=0 CELLSPACING=0 bgcolor="Gray" width=400> <TR > <TD align=right><font color="#990000">Your desired nick name:</font></TD> <TD><input TYPE=TEXT NAME="NICKNAME" SIZE=12></TD> </TR> <TR> <TD COLSPAN=2 align=center> <INPUT name="Enter" TYPE="BUTTON" id="Enter" onClick="send()" VALUE="Join #kali"> <TD> <TR> </TABLE> </div> </FORM> |
Het Javascript wat wordt gestart staat dus gewoon in dezelfde map als deze HTML file.
No spam intended, maar hier staat dus de patient waar het om gaat
Wees consequent, maar niet altijd