Aldi Medion mp3 speler (auto)

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al sinds enige maanden de medion mp3 speler. Hij doet het goed (mp3tjes) Het enige wat niet goed gaat is radio ontvangst. Die is ontzettend slecht. Ik zit in de regio Utrecht en als ik b.v. naar Den Haag toe rijd dan onvang ik bijna niets meer. Het stekkertje van de antenne zit er gewoon goed in. Wat zou dit kunnen zijn? En als ik hem uit zet dan blijft hij ook gewoon branden (de display dan he).

Zijn er meer mensen met dit probleem?
Ik denk dat er niets anders op zit dan dat ding terug brengen. Moet dit gewoon terug naar dezelfde Aldi waar ik hem gekocht heb :?

bij voorbaat dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien heb je ergens een kabel breukje ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbynaish
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-07 14:04
misschien brengt een radio versterker de oplossing.

Kan je bij de autozaak kopen en plaats je tusssen de antenne kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-11-2023
is gewoon een goedkoop ding ?

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ligt denk ik gewoon aan de radio, want de radio hiervoor deed het wel gewoon goed. Ik breng hem wel terug.... niet echt goedkoop was die hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-11-2023
Verwijderd schreef op 08 november 2002 @ 15:48:
Ligt denk ik gewoon aan de radio, want de radio hiervoor deed het wel gewoon goed. Ik breng hem wel terug.... niet echt goedkoop was die hoor!
Nouja, goedkoop gemaakt dan.. terug met die meuk.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plofkotje
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-02 15:52
In Den Haag hebben ze denk ik andere frequenties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cactusman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09-2020

cactusman

nu met extra naalden

ik heb ook een zo`n goedkope radio dit keer van de lidl en deze heeft nergens last van de ontvangst is goed en het cd speler gedeelte ook. ik denk dat ie van jouw een beetje gaar is. of jem anntene is vuil probeer hem eens schoon te maken.

euhmmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ook kan zijn is dat de boel niet goed is afgeschermd collega van me heeft het ook gehad. Die had ook z'n radie mp3 speler en die heeft toen beschermes bij een auto zaak gehaald en toen was het probleem opgelost.
Pagina: 1