er zijn apperaatjes te koop waarbij je van een discman de cd kan beluiteren met een cassettedeck dit werkt d.m.v. een caseetebandje met een kabel eraan. weet iemand waar dit te krijgen is ik heb al gezocht op google maar geen resultaat
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Tja wat is goed ? Ze werken, je krijgt er geluid mee ! Het is natuurlijk nooit zo goed als in een echte CD-speler !
Mother, will they like this song?
Kwaliteit is redelijk, maar wat verw8 je immers van een CD2cassette converter...Verwijderd schreef op 08 november 2002 @ 13:17:
werken deze apperaten ook goed of is het huilen met de ped
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Huilen met de pet ja. Ellende dingen.Verwijderd schreef op 08 november 2002 @ 13:17:
werken deze apperaten ook goed of is het huilen met de ped
de betaler vervuilt
het is voor in de auto van mijn zusje maar de kwaliteit is neem ik aan gelijk aan die van een normale casette.
en wat is de levensduur ik kan me voorstellen dat er elke keer muziek op het lint word geschreven en weer verwijderd.
en de tijd tussen het aanzetten van de cd en het beginnen van de casettedeck
en wat is de levensduur ik kan me voorstellen dat er elke keer muziek op het lint word geschreven en weer verwijderd.
en de tijd tussen het aanzetten van de cd en het beginnen van de casettedeck
nee zit een kop in i.p.v een lint dus ding slijt vrijwel niet
edit:
Is dus realtime
Is dus realtime
Klinkt bedroevend slecht, zo weet ik uit eigen ervaring.
Siditamentis astuentis pactum.
Ja, daarbij is een diskman (waar ie aan komt te hangen waarschijnlijk) ook zeker geen ideaal ding om in de auto te hebben voor muziek. Slaan veel sneller over en wisselen van nummers / cd's is dikke ellende.
de betaler vervuilt
diskman is niet het grootste probleem ze rijd zeeeeer rustig en er is een goede ruimte waar hij in kan klemmen.
ruis is wel een probleem. maar het lijkt mij vrij sterk dat zo'n apperaatje veel ruist. dan heefd namelijk niemand er wat aan de cassette kwaliteit zal toch wel gehandhaafd blijven.
ruis is wel een probleem. maar het lijkt mij vrij sterk dat zo'n apperaatje veel ruist. dan heefd namelijk niemand er wat aan de cassette kwaliteit zal toch wel gehandhaafd blijven.
Je radio is niet de zwakste schakel in deze oplossing, dat is dat ding. Ik heb zo'n ding ooit gehad en na 2 dagen weggegooid. Is echt zonde van je geld, haal gewoon een fatsoenlijke radio met frontloader.Verwijderd schreef op 08 november 2002 @ 13:42:
diskman is niet het grootste probleem ze rijd zeeeeer rustig en er is een goede ruimte waar hij in kan klemmen.
de betaler vervuilt
Ik heb zo'n ding (bij Halfords)... werkt prima, alleen niet in alle spelers, sommigen herkennen het ding niet als bandje, dus spuugt ie 'm uit. Wel duur trouwens, EUR 25,- (incl. adapter voor je discman, dat wel)
Ik zou er niet aan beginnen voordat je weet of je radio dat ding pikt; er is nl geen "tegendruk" zoals bij een bandje. Grote kans dat de radio weer terugspringt naar de tuner binnen 2 seconden.
Wil je je zus een plezier doen scharrel dan een knap radio/cd dingetje op. klik!
Wil je je zus een plezier doen scharrel dan een knap radio/cd dingetje op. klik!
Wise enough to play the fool
Verwijderd
Ik heb er nog een liggen, onder het stof en al. Kweet niet meer hoe ik eraan kwam maar als je hem wilt hebben kan je hem op komen halen voor niks.
Regio Rotterdam
Edit
Zo'n converter, mijn wisselaar en frontloader krijg je natuurlijk niet
Regio Rotterdam
Edit
Zo'n converter, mijn wisselaar en frontloader krijg je natuurlijk niet
misser dat zou niet verkeerd zijn. ik woon alleen in brabant dus dat is wel ver zou je hem niet op willen sturen. daar wil ik dan wel voor betalen
Verwijderd
Barbant (de provincie) kom (kwam) ik soms ook wel.
Opsturen is geen probleem, kwestie van geen postzegel plakken toch ? Hmmm dat zou ik even op moeten zoeken!
Zoek maar even contact via ICQ ofzo
*edit*
Waar in braboland? Zondag ga ik misschien ffkes nutteloos rondrijden.
Opsturen is geen probleem, kwestie van geen postzegel plakken toch ? Hmmm dat zou ik even op moeten zoeken!
Zoek maar even contact via ICQ ofzo
*edit*
Waar in braboland? Zondag ga ik misschien ffkes nutteloos rondrijden.
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2002 15:02 . Reden: zo maar omdat ik er zin in had >:) ]
Verwijderd
het werkt wel redelij ik heb er in in mijn buro auto radio zitten voor de pc geluiden. de ruis valt mee zeker als je de twee witten spoeltjes eruit haalt.
Verwijderd
058-2333333 en dan 9 
Leuk verhaal, gewoon naar het postkantoor en dan aangeven dat de ontvanger betaald voor de kosten. Kost ffkes wat tijd maar geen centjes
Als je het wilt zal ik het morgen op de bus doen rijt1983.
*Edit*
Stuur even via icq je gegevens.
Leuk verhaal, gewoon naar het postkantoor en dan aangeven dat de ontvanger betaald voor de kosten. Kost ffkes wat tijd maar geen centjes
Als je het wilt zal ik het morgen op de bus doen rijt1983.
*Edit*
Stuur even via icq je gegevens.
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2002 15:25 . Reden: Contactgegevens ]
er zijn apperaatjes te koop waarbij je van een discman de cd kan beluiteren met een cassettedeck dit werkt d.m.v. een caseetebandje met een kabel eraan. weet iemand waar dit te krijgen is ik heb al gezocht op google maar geen resultaat
www.goudengids.nl
audiozaken die ook walkmans verkopen bellen en evt bestellen.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()