Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[geluidsdemping] vraagjes...

Pagina: 1
Acties:

• mr_niceguy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-11 17:57
ik ga over een weekje een Tt Xaser 5000 Plus bestellenen daar komt een xp2000+ in met een Tt Volcano 7+ als ik dat setje dempingsmatten koop is dat voldoende om die Tt cooler stil te houden op medium? das 4800 rpm en de 5 case fans die zijn 26 db

wat moet ik me daarbij voorstellen het verschil dan?
anders koop ik zo'n dempingssetje van 49 euro straks voor niks...
te koop bij xxlcases.nl

Verwijderd

Geheel sitl zal het niet worden maar het gaat zeker een aantal Db naar beneden. Het zal dus altijd een positieve uitwerking hebben. Je zou je procfan ook een aantal toeren minder kunnen laten draaien, (voor de schema's en shit moet je maar bij de electro dude's zijn) Dit uiteraard ALEEN als je proc niet te heet word

• mr_niceguy
Verwijderd schreef op 08 november 2002 @ 13:00:
Geheel sitl zal het niet worden maar het gaat zeker een aantal Db naar beneden. Het zal dus altijd een positieve uitwerking hebben. Je zou je procfan ook een aantal toeren minder kunnen laten draaien, (voor de schema's en shit moet je maar bij de electro dude's zijn) Dit uiteraard ALEEN als je proc niet te heet word
hmm ok ja ik kan mn proc cooler ook op 3000 laten lopen dan is ook nog koud genoeg..

het gaat me erom dat ik geen mega straaljager heb hier..
als ik die proc koeler nu op FUll zet dan ben ik bang dat mn pc gaat vliegen..

en straks met mn nieuwe case incl 5 case fans van 2900 rpm die overigens wel rpm ingesteld ook kunnen worden en mn vga cooler en shipset cooler enz dat het niet TE erg word met het lawaai

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-11 21:24

DaRoot

Some say...

Denk dat het goedkoper is om geen dempingsmatten te nemen, en ipv die Vulcano herrieschopper een Zalman CNPS6000Cu te nemen. Kun je je 2000+ wel koel mee houden.

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

Verwijderd

das ook optie maar 5 Silent coolers van papst zijn ook niet goedkoop dus dan is zon mat wel weer goed, Ik neem aan dat je voor de akasa matten wou gaan,

Ps'heb je dat verkeerslicht nog?

• mr_niceguy
Verwijderd schreef op 08 november 2002 @ 13:07:
das ook optie maar 5 Silent coolers van papst zijn ook niet goedkoop dus dan is zon mat wel weer goed, Ik neem aan dat je voor de akasa matten wou gaan,

Ps'heb je dat verkeerslicht nog?
ja die akasa matten

welk verkeerslicht :?

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-11 21:24

DaRoot

Some say...

Heb hier thuis een Zalman CNPS3000Cu, zeg maar de smalle uitvoering van de 6000. Deze zit op een Athlon 1400 (en die wordt pas echt heet). De kast is van binnen bekleed met noppenschuim van de eerste de beste bouwmarkt. Dit werkt perfect.

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

Verwijderd

dat je te koop had staan 2 weken geleden

Lama is andere niceguy

Verwijderd

mr_niceguy...

"Ik verwacht van jullie dat je normaal Nederlands taalgebruik hanteert in de topics. Gebruik punctuatie, grammaticale correctheid en witregels om je topic netjes en overzichtelijk te houden. Je zal op deze manier ook netter behandeld worden en je vermijdt opmerkingen als "Sorry zo kan ik dit niet lezen, leer eens typen!"."

[Ik = Phreak]

Lees dit eerst voordat je een topic opent!
Pagina: 1