ik heb heb al een jaar of wat een labtop met een trident cyberblade xp video kaart met tv-out (composite). die labtop gebruik ik ook al een jaar om films af te draaien op verschillende televisies en ik heb er tot voor kort geen problemen mee gehad. Maar nu heb ik een paar maanden geleden een nieuwe tv gekocht en op deze tv krijg ik alleen zwart wit beeld als ik de labtop er op aansluit. voor de rest geven wel alle zenders kleur en de video ook. De tv heeft een video ingang en twee scartingangen.
ik heb al van alles geprobeert zoals de laptop met scart op de video aansluiten en dan de video met coax op de tv. alle kanalen geven dan kleur behalve het kanaal waar mijn labtop op aangesloten staat. verder ben ik al naar verschillende winkels gegaan (regenboog, display) en daar zeiden of dat mijn probleem onoplosbaar is of dat ze me niet konden helpen.
zijn er mensen die bekend zijn met dit probleem?
ik heb al van alles geprobeert zoals de laptop met scart op de video aansluiten en dan de video met coax op de tv. alle kanalen geven dan kleur behalve het kanaal waar mijn labtop op aangesloten staat. verder ben ik al naar verschillende winkels gegaan (regenboog, display) en daar zeiden of dat mijn probleem onoplosbaar is of dat ze me niet konden helpen.
zijn er mensen die bekend zijn met dit probleem?