Ervaringen met Wireless Bluetooth desktop van Microsoft?

Pagina: 1
Acties:

• dekeizer
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-05 15:32
Net uit: de Wireless Optical Desktop for Bluetooth.
:P

Hij ziet er echt super uit, mooie bleutoot receiver en prachtige zwarte muis en ditto toetsenbord.Wel duur, daarom mijn vraag: heeft iemand het setje al gebruikt? Ervaringen?

Reviews:

http://www.hardwarecentra...recentral/reviews/4499/1/

http://www.activewin.com/...etoothdesktop/index.shtml

• yogy
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-05 19:35
Ziet er heel leuk uit, maar wat is het voordeel van draadloos met bluetooth ipv. gewoon draadloos?

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:56

LopeZ

Too much is never enough

Het bereik nu 10meter ipv 2 meter als ik het goed heb

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-05 15:45
Als ze nou eens drivers ontwikkelen voor de PocketPC apparten dan kan je je die Musi gebruiken icm. je Ipaq :)

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-05 09:12

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Het topic is al wat ouder, maar het setje was toen ook nog maar net uit, waarschijnlijk zijn er nu meer mensen die hem thuis hebben .. like I do :)

Inmiddels al meer ervaringen hiermee opgedaan mensen?

Mijn eerste ervaring was een slechte .. de installatie van de muis was een eitje, maar het keyboard was een kleine ramp :( Inmiddels heeeeeel wat zweetdruppeltjes en uren kloten verder, maar dan doet ie het toch ... zou hem vandaag eigenlijk hebben teruggebracht :D

Maargoed, nu ie het doet is het een onwijs gave set .. de muis rulezzzz anytime 8)
Alleen na een poos valt het toetsenbord zomaar weg. Via config > draadloze verbinding laat ik XP dan opnieuw zoeken, maar die kan hem dan alleen vinden als ik even de batterijen uit het toetsenbord haal ... wierd :?

Als we hier nog een oplossing voor weten te vinden issie perfect .... zoals het hoooort voor die centen! ;)

bereik is idd ASO .. 10 meter haalt ie zeker!! :Y) Lekker in de kamer op de TV door me DivX's zappen terwijl de PC een kamer verder staat! 8)

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Verwijderd

Dit is zeker een zeer aantrekkelijke combo..
http://www.visi.com/~pmk/msbtkb-linux.html

Voor informatie om het geheel onder Linux te runnen (nouja...de beste info tot nu toe)
Hoe zit het met de delay?

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

De muis is meestal vrij direct, zeker tijdens het gewone gebruik 0,0 lag .... het toetsenbord daarentegen leek, iedere keer wanneer je 2 minuutjes geen toets had ingedrukt, steeds weer in slaap te vallen. :? Als je dus in een spel zit, lets say .. JKII, dan ben je dus veel aan het muizen en heb je het lopen ook nog onder een knop, dan hoef je het keyboard vrijwel niet meer te gebruiken ... tótdat je een Force wilt gebruiken .. en die zitten bijv. onder het numpad. Oops .. :D

Het lijkt wel of de time-out van de muis stukken hoger staat ingesteld dan die van de toetsenplank ... :?

Om bovenstaande reden(en) heb ik nu een Logitech toetsenplank MET touwtje ... die doet het tenminste altijd EN meteen!! Wel jammer hoor .. het MS toetsenbord is schitterend! En om lekker lui met dat ding op schoot DVD te kijken in de huiskamer is ook wel relaxed, maargoed ... ik doe nu alles met de muis en dat gaat ook prima :) Typen op een TV-scherm wil btw toch niet ... hoe ik het ook probeer het is volstrekt onleesbaar :+

De muis is perfect 8-)

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Verwijderd

Oh dat is wel minder..
Ik dacht dat er een modus was met een soort keep alive (maar het kan ook zijn dat alleen die gast met die linux driver dat had gemaakt)

Hij is wel vet mooi

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-05 17:04

flexje

got-father

4 setjes besteld paar maanden geleden hier op mn werk. Ik sluit ze aan... doe netjes cd derin om drivers te installeren... Doh ondersteund geen Win2k!!!!! Damnz, wij balen! Wij draaien hier alleen maar win2k. Das echt een minpunt van de setjes en dom van MS

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Helemaal meëens .. ik draaide ook w2k en was er hartstikke tevreden mee altijd, maar heb nu speciaal winXP hiervoor geïnstalleerd EN Service Pack 1 !!! :(

Mjah .. me USB Hub in me TFT ging ook niet helemaal lekker onder w2k (lees: deed het niet) en onder XP draait ie als een trein, dus 2 vliegen in 1 klap en XP komt gelukkig uit het NT-nest, dus mjah .. Het zwikkie draait nu weer als een trein 8-)

• Pretorian_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-07-2024

Pretorian_

It's time to burn

ik heb deze muis ook sinds 2 dagen. alleen ik heb een probleempje.
als ik de muis even stil laat staan en dan weer gebruik reageert ie traag. de pointer blijft zeg maar eventje stil staan en daarna doet ie het gewoon weer....

en vanmorgen was ik een half uur weg, kom ik terug. muis reageert niet meer.....moest ik um eerst van het systeem gooien, waarna ie pas weer wilde connecten. beetje raar...
:?
iemand die weet hoe dit op te lossen?

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Verwijderd

Ik heb sinds vandaag deze bluetooth set ook

in het begin werkte het perfect, maar na een uurtje of 2 werkte het toetsenbord niet meer
en ik kan het ook niet meer voor elkaar krijgen

wie weet hier een oplossing voor, aangezien hij het wel heeft gedaan

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Die muis valt uiteindelijk eens in de slaapstand .. dat is pas na 10 minuten ofzo ... doetie nix meer! Echter even een paar maal klikken en bewegen en ineens schiet je muis weer in actie 8-) Bevalt me nog steeds super!

De software voor het toetsenbord was een regelrechte RAMP!! :(
Ding heeft het bij mij welgeteld 2x goed gedaan, maar daarvoor heb ik um wel 30x moeten installeren ... SERIEUS :X
Toen ie het deed, deed ie het bij onze achterdeur nog! (10m verderop!)

tip1: lever set in en neem alleen de muis

tip2: de batterijen van de muis willen nogal eens snel leegraken, maar kan ook komen door maffe ondergrond, dattie dus niet in slaap valt! >> LED blijft dan branden
dus, fix ff een mooie egale ondergrond en de muis zal lekker :z :Z

tot zover mijn bevindingen ;)

[ Voor 1% gewijzigd door Alfa Novanta op 22-11-2003 23:33 . Reden: typo ]

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

De batterijen gaan idd heeeel snel op. ik gebruik toch echt een muismat die prima is. mensen met de zelfde ervaring en een oplossing??

Misschien dat dit iets is voor de andere bovenstaand problemen: http://support.microsoft....b;nl;329539&Product=imINT

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Verwijderd

Heeft er ook iemand ervaring met dit setje i.c.m. een andere bluetooth zender ontvanger??

ik heb mij namelijk zo'n microsoft optical desktop for Bluetooth gekocht

Het was de bedoeling om deze set bij mijn Acer Ferrari met ingebouwde bluetooth te gebruiken, zodat ik dus geen extra ontvanger in de usb poort hoefde te stoppen.
Maar nu zit die kut software van Microsoft te zeuren om die bluetooth ontvanger die bij het toetsenbord/muis geleverd was

wie weet hier een oplossing voor, zodat ik dus gewoon de ingebouwde ontvanger van het notebook kan gebruiken

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Ik meen gelezen te hebben dat MS Bluetooth apparaten ALTIJD lopen te mekkeren om een MS Bluetooth zender/ontvanger ... :?

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

ik snap niet helemaal wat je bedoeld maar met dat bluetooth ding wat ik bij de muis kreeg lukt het op geen enkele manier om te connecten met een sony ericsson t610. terwijl met een bluetooth usb-pen van MSI het prima lukt

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Nah MS is altijd al een beetje maf geweest ... we hebben hier zo'n luxe Bluetooth telefoon/gameboy/Ipod-dingweetikveel erop geprobeerd te connecten, maar hoewel ie um wel zag en zelfs herkende, konden we de verbinding niet bevestigen en er daarna plaatjes e.d. mee uitwisselen.

MS is wel slim met die dingen .. vaak willen alleen MS' eigen spullen ermee werken.

Maargoed, mijn ervaringen hiermee zijn vrij beperkt, maar ik meen dergelijke verhalen gevonden te hebben toen we GoT en Google bijlangs gingen om een oplossing te vinden.

Wellicht dat een mailtje naar de MS support je meer oplevert ...
en post het hier dan ook even ;)

[ Voor 2% gewijzigd door Alfa Novanta op 04-12-2003 17:14 . Reden: typo ]

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

same here. de Sony Ercisson T610 zag het wel, de pc zag de gsm maar de verbinding kon niet bevestigd worden(en dus niets sturen enz).
beetje jammer dat het dus niet met alles werkt, zeker voor dat geld.

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-05 22:19

psy

Zal wel aan mij liggen, maar wat heb je in hemelsnaam aan een bereik van 10 meter voor een TOETSENBORD.......?

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Als je bijv. in de woonkamer DVD wilt kijken vanaf de PC en dan lekker lui vanaf de bank de boel bedienen met muis en tobo 8-)

.. ik doe dat dan zo tenminste en met alleen een muis dus, maar dat werkt als een trein .. gewoon 4 meter met een muur ertussen :)

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-05 15:23
ik heb 'm ook. en heb gelukkig geen last van connectie problemen. alles werk in principe goed. alleen bt stoort wel mijn marimek draadloos video setje :(

[ Voor 11% gewijzigd door DarkChylde op 15-01-2004 15:24 ]

Verwijderd

ik heb de diNovo, maar het werkt perfect, zelfs van een etage lager werkt bluetooth... het enige nadeel is, dat de verbinding eerst tot stand moet komen wanneer de pc opstart, dus dat duurt ff een paar seconden.. maar verder... zou ik nooit meer anders willen :7

• Palmboom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-05 14:39
topic is al wat ouder, maar wilde mijn ervaringen met dit toetsenbord toch even posten om toekomstige kopers in te lichten.

Ik vind het zelf qua werking een fijn toetsenbord. Zowel muis als toetsenbord springen na verloop van tijd op standby, je moet dan even klikken/bewegen om hem wakker te krijgen. Daar wen je aan en is ook wel noodzakelijk functie lijkt me.

Het probleem waar ik me meer en meer aan ga storen is toch wel dat hij puur en alleen in windows xp sp1 werkt. Tuurlijk zijn er andere drivers enzo voor linux, maar dat veranderd niet aan het probleem. Probleem is dat dual boot onmogelijk wordt, en je niet meer in je bios kunt komen. Safe mode van Windows wordt onmogelijk, startup opties kiezen.. overal zul je je oude toetsenbord weer voor moeten aansluiten...

zolang je dit weet en je er niet aan zult storen : mooie set!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Vaag .. hoe verliep bij jou de installatie van het tobo dan? :?
Bij mij van de 30x misschien 1x gelukt om er leven uit te krijgen :'( (zie mijn 1ste post)

• Palmboom
daar heb ik nooit problemen mee gehad, 3x opnieuw geinstalleerd ofzo. Tot vandaag. Windows XP servicepack 2 rc geslipstreamed en schoon geinstalleerd...en kwam er toen achter dat ik mijn CD kwijt ben. Ondertussen heb ik die CD gevonden vol met krassen aangezien ie onder mijn behuizing lag (slim!). De standaard bluetooth rotzooi in SP2 laten de boel in ieder geval nog niet werken.

Intellipoint via GoT gevonden en muis werkt nu prima
Intellitype nergens te downloaden dus toetsenbord geeft geen kik

Kan iemand me helpen aan een kopietje van intellipoint (of image van de driver cd)? Microsoft heeft de drivers niet op haar site staan.

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Ach nej .. dat meen je niet |:( ... en nee, die heeft MS idd niet op hun site staan .. lekker handig :X

Zoals je weet heb ik alleen de muis nog, dus helaas .. geen driver voor je :'(

• Palmboom
ben ondertussen geholpen. mocht je hetzelfde probleem hebben zie profile voor icq uin
Pagina: 1