Ik heb een systeem met Win98 SE erop en heb het volgende probleem: als ik een grote map (dat wil zeggen meer dan 100mb) wil verwijderen, dan gaat dit zeer traag. Niet het verwijderen zelf, ik heb er een 7200 rpm HD inzitten en een snelle processor enz enz, maar wanneer het laatste filetje eraf is, blijft ie een tijd hangen. Als ik geluk heb doet ie het een halve minuut later weer. Soms komt er ook een foutmelding van explorer.
Dit probleem had ik al een tijdje geleden, maar nu na het opnieuw installeren van windows nog steeds!! Verder heb ik alle updates van windows. Is dit een bekende bug bij jullie of een vaag probleem?!
ps. ik heb ook al defragmenteren enzo gedaan maar dat hielp niks en zowel het verwijderen via de prullenbak als zonder prullenbak (met shift ingedrukt) geven het probleem.....
alvast bedankt voor de reacties!
Dit probleem had ik al een tijdje geleden, maar nu na het opnieuw installeren van windows nog steeds!! Verder heb ik alle updates van windows. Is dit een bekende bug bij jullie of een vaag probleem?!
ps. ik heb ook al defragmenteren enzo gedaan maar dat hielp niks en zowel het verwijderen via de prullenbak als zonder prullenbak (met shift ingedrukt) geven het probleem.....
alvast bedankt voor de reacties!