Abit Hot Rod 66 verkeerd geflashed

Pagina: 1
Acties:

• Gabriel-LG
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-02 14:02
Ik heb hier een Abit Hot Rod 66 liggen die ik van iemand heb gekregen omdat hij stuk was.
Degene van wie ik hem heb gekregen wou de firmware upgraden, maar de chip werd niet herkend door het flash programma. Hij is toch doorgegaan met het flashen, met als gevolg dat hij niks meer doet.
Nou heb ik een goeie bios gedownload, die ik er met een eeprom brander in wil zetten, maarde EEPROM is 128Kbyte en de image 25Kbyte. :(
Welk startadres moet ik gebruiken?

• tommie-boy
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-12-2025
Waarom haal je niet dezelfde grap uit als de vorige eigenaar??? (uiteraard met de goede Bios versie...) Dan heb je een goede utility, en heb je 'm zo weer aan de praat (heb ik ook ooit eens gedaan... ;) )

Humor moet je serieus nemen

• Gabriel-LG
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-02 14:02
tommie-boy schreef op 08 november 2002 @ 12:43:
Waarom haal je niet dezelfde grap uit als de vorige eigenaar??? (uiteraard met de goede Bios versie...) Dan heb je een goede utility, en heb je 'm zo weer aan de praat (heb ik ook ooit eens gedaan... ;) )
Lukt helaas niet, de PC komt niet verder dan de bios met deze kaart erin...
Ik heb BTW de bios op school (via een EEPROM brander) uit kunnen lezen, en het startadres is 00000F :) Het probleem was alleen dat die PC te brak was om de EEPROM daadwerkelijk te branden... 8)7 :(
Hopelijk lukt het maandag beter....
:)