De camerapositie veranderen 
De auto rijdt toch altijd van je af?! Als dat niet zo is dan kijk je van voren naar de auto...
De auto rijdt toch altijd van je af?! Als dat niet zo is dan kijk je van voren naar de auto...
The devil is in the details.
Druk een paar keer op c (van camera) en kies je beste punt uit.
Ik snap alleen niet helemaal wat je bedoeld met 'naar je toe rijden'?
Verwijderd
zit je back-look-toets (ik dacht standaard b) niet vast? Of is deze toets toevallig toegewezen aan num-lock of caps-lock waardoor als deze ingedrukt is je dit fenomeen krijgt?
Ik zou anders bij de toetsconfiguratie deze toets ontbinden, en kijken of het euvel dan is verholpen.
Ik zou anders bij de toetsconfiguratie deze toets ontbinden, en kijken of het euvel dan is verholpen.
Er is een mogelijkheid om tijdens het rijden vanaf de voorkant van je auto naar achteren te kijken. Hierdoor rijdt de auto dus naar je toe. Dit is niet met c (change viewpoint) maar met (ik dacht b, maar ik wijs die toets altijd toe aan een toets naast mijn pijltjes toetsen voor easy acces (en dan gebruik ik 'm nog niet, want wie gaat er met 150 km p/u nu dit soort fratsen uithalen))IceStorm schreef op 08 november 2002 @ 12:39:
Druk een paar keer op c (van camera) en kies je beste punt uit.
Ja het is ook niet echt de cameraview, als ik nu zeg maar echt door het voorraam kijk, rij ik achteruit.
Het is dus als je gewoon rijd en je zit voor de monitor normaal kijk je dan tegen de achterkant van je auto aan en nu naar de voorkant.
Heel vreemd.
Heel vreemd.
Als je tegen de voorkant van je auto kijkt staat je camera dus fout! Die moet je dus gewoon veranderen.
Maak anders eens een screenshot, dan zien we tenminste wat je bedoelt
Maak anders eens een screenshot, dan zien we tenminste wat je bedoelt
The devil is in the details.
Vaag 
Het lijkt er inderdaad op dat 'b' (backlook) vastzit, iets anders kan ik niet bedenken
Het lijkt er inderdaad op dat 'b' (backlook) vastzit, iets anders kan ik niet bedenken
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Pagina: 1