Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij vertellen hoe ik internet moet configureren op mijn S35i? Ik wil het proberen via 12move, waar ik een tel. nr van heb, logname en password. Maar wat moeten de andere instellingen zijn, zoals ipadres + toevoeging. Enne, heeft tweakers ook niet een wap site?

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 02 november 2000 11:10 schreef Fox555 het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe ik internet moet configureren op mijn S35i? Ik wil het proberen via 12move, waar ik een tel. nr van heb, logname en password. Maar wat moeten de andere instellingen zijn, zoals ipadres + toevoeging. Enne, heeft tweakers ook niet een wap site?[/quote]Dat IP-nummer enzo zul je van de provider moeten krijgen waarbij je inbelt.
Probeer anders www.allwap.com of ww.tutch.nl eens.

Ja, tweakers.net heeft ook een wapsite. Zou zo alleen het adres niet uit mijn hoofd weten.

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-11-2024

martijn12345

Geen inspiratie

wat voor provider heb je voor je telefoon ? als je provider zelf wap aanbied kun je het beste die portal nemen.. die werkt doorgaans prima ( bij mij dutchtone in ieder geval wel )

Geen inspiratie

Verwijderd

Topicstarter
wat moet je dan bij de instellingen als punt 7 invullen: IP aansluiting? Er staat een nummer in , maar ik heb geen idee wat het betekent. En bij elke uitleg op www wordt stap 7 overgeslagen.

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-11-2025
wap.tweakers.net

Have a wheelie good weekend!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 02 november 2000 16:47 schreef Fox555 het volgende:
wat moet je dan bij de instellingen als punt 7 invullen: IP aansluiting? Er staat een nummer in , maar ik heb geen idee wat het betekent. En bij elke uitleg op www wordt stap 7 overgeslagen.[/quote]poort = 9201 ofzo (standaard, daarom lult niemand erover)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1