Toon posts:

search engine advies

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
wat mij opvalt is dat als je op meerdere woorden zoekt met de search engine er ook op woorden individueel gezocht wordt, krijg regelmatig topics bovenaan mijn searchresults met slechts één van de opgevraagde woorden er in.

Is het niet logischer dat de topics waar de meeste, zoniet alle, zoekwoorden in voorkomen bovenaan staan??????

veel topics worden gesloten omdat het een zgn. search/faq topic is. en dat terwijl sommige dingen alleen vaag te vinden zijn ergens ver verborgen in een of andere topic, controleer voor je een topic sluit eens of je er daadwerkelijk iets nuttigs over kan vinden met de search engine, want dat gebeurt volgens mij niet!!
topics worden gesloten terwijl de search engine er geen enkel normaal specifiek onderwerpgericht topic over kan vinden!!!!

neem nu het volgende topic:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/641935

Hierover is inderdaad meer te vinden, verspreid over tig topics en zonder specifieke mogelijkheden en specificaties, ik denk dat met mij vele mensen het prettig vinden dit (en meerdere gesloten topiconderwerpen) onder één topic te kunnen vinden, met referenties en ervaringen met meerdere methodes, BEDANKT DABIT :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ripexx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-10 21:51

ripexx

bibs

Zie ook:
[rml][ SEARCH] update?[/rml]
Search altijd naar de tief hier¿¿¿
en zo zijn er nog meer in LA, verder wordt er druk aan gewerk, vooral wat betreft indexere en zoeken op relevantie wordt nog aan gewerk.

buit is binnen sukkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
[rml]JvS in "[ SEARCH] update?"[/rml]
hou het een beetje centraal
en deze: Search altijd naar de tief hier¿¿¿ loopt ook nog, dus post je idee daar zou ik zeggen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ok, mijn excuses, heb hem inmiddels verplaatst naar "search altijd naar de tief hier"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:20

JvS

Ik heb hem zelf ook

prima :)

overigens heb je een "advanced" ding waar je AND kan selecteren :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.