Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.
hmm, met 100 postings zou je de faq toch al moeten kennen 
mijn hint, eerst de faq, dan de search en dan google, maar bij stap 1 vind je het al
mijn hint, eerst de faq, dan de search en dan google, maar bij stap 1 vind je het al
One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas
Verwijderd
Het is een redelijk searchvraag, Want er zijn al 100deren topic's over geweest maar ik zal je toch ff helpen want zo word het er hier niet gezelliger namelijk,
Het is zekers een fout gedacht want de schermen worden niet via aan lpt Oid aangestuurd maar gewoon via een soort van videokaart. Om dit op je pc aan te kunnen sluiten dan moet je zowieso een Vga of video out hebben. Maar... de techniek die je nodig hebt om het signaal van video naar laptop scherm om te kunnen zetten is haast niet te vinden en als je het al kan vinden is het heel erg duur... Het is dus vrijwel onmogelijk. Een leuke optie is dus een grafich Lcd sherm kopen en dat aansluiten dan heb je een bijna perfect scherm voor je stads en dergelijke..
Het is zekers een fout gedacht want de schermen worden niet via aan lpt Oid aangestuurd maar gewoon via een soort van videokaart. Om dit op je pc aan te kunnen sluiten dan moet je zowieso een Vga of video out hebben. Maar... de techniek die je nodig hebt om het signaal van video naar laptop scherm om te kunnen zetten is haast niet te vinden en als je het al kan vinden is het heel erg duur... Het is dus vrijwel onmogelijk. Een leuke optie is dus een grafich Lcd sherm kopen en dat aansluiten dan heb je een bijna perfect scherm voor je stads en dergelijke..
Je zal je laptopje in een netwerk moeten opnemen, en dan een proggie als Virtual Private Network (VPN) erop installen, daarmee kan je de desktop van een andere PC in je netwerkje overnemen...
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
je brengt me op iedeeen !Bart_Banaan schreef op 08 november 2002 @ 12:36:
Je zal je laptopje in een netwerk moeten opnemen, en dan een proggie als Virtual Private Network (VPN) erop installen, daarmee kan je de desktop van een andere PC in je netwerkje overnemen...
laptop uit elkaar , dat muistabletje eruit modden , alles in een ander kastje bouwen , zodat je alleen het lcd ziet met die muistablet en dan in een netwerk .
maar dan de software kant ?
hoe zet ik een mp3 aan met die laptop op een andere pc ?
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
meuktracker: Izolita 0.4.3talin schreef op 08 November 2002 @ 12:44:
[...]
je brengt me op iedeeen !
laptop uit elkaar , dat muistabletje eruit modden , alles in een ander kastje bouwen , zodat je alleen het lcd ziet met die muistablet en dan in een netwerk .
maar dan de software kant ?
hoe zet ik een mp3 aan met die laptop op een andere pc ?
is een programma om over IP winamp dingen te laten doen. werkt met een browser aan de client kant en een winamp plugin aan de "server"-kant.
It sounds like it could be either bad hardware or software
Pagina: 1