Toon posts:

[RAL/PANTONE] Caterpillar geel ?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.321 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ben flink op zoek geweest naar een RAL of Pantone code voor caterpillar geel maar google is dit keer mijn vriend niet.

Iemand de de code weet :?

(CMYK mag ook)

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

ff zoeken op het forum! Ik heb al vaker topics voorbij zien komen voor dit probleem (maar dan een andere kleur :) ).

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat klopt een ander topic van mij :) (over een andere kleur)

• Tham
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-03-2015
dat is pms 123!
wij werken voot catdressed de catterpillarstore van nederland
ik weet niet waarvoor je dit verder gaat gebruiken maar let op catterpillar controleert streng op het gebruik van hun naam logo en identiteit!

thams portfolio: www.thamar.nl

Verwijderd

Topicstarter
Tham schreef op 08 November 2002 @ 11:45:
dat is pms 123!
wij werken voot catdressed de catterpilarstore van nederland
ik weet niet waarvoor je dit verder gaat gebruiken maar let op catterpillar controleert streng op het gebruik van hun naam logo en identiteit!
Dat begrijp ik maar het gaat hier om een motor van Cat te voorzien van een nieuw verflaagje

Thxs !

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-12 20:24
En CMYK 0/9/94/0

Verwijderd

Topicstarter
Huh :? dat kan volgensmij niet die behoorlijk feller als Pantone 123

• Tham
1,96/29,0/94,12/0,39

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

* OzBoz vraagt zich serieus af sinds wanneer verf in CMYK of PMS waarden wordt uitgedrukt. Volgens mij heb je als je gaat verven toch echt meer aan een RAL-kleur. Waarom bel je ze niet op?

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-12 20:24
True @ RAL verhaal Oz... maar ga je verven dan dredge?
In dat geval zou ik even informeren, anders heb je genoeg aan PMS/CMYK lijkt me :)

• Tham
als je een pms en een RAL waaier hebt kun je in ieder geval vergelijken om zo dicht mogelijk bij de kleur van het logo te komen toch?
ik heb als eens eerder iets moeten doen waarbij bus panelen gespoten moesten worden die gasten konden de pms en cymk waarden vertalen naar hun verfkleuren lang leve de kleursystemen!

Verwijderd

Topicstarter
OzBoz schreef op 08 november 2002 @ 12:47:
* OzBoz vraagt zich serieus af sinds wanneer verf in CMYK of PMS waarden wordt uitgedrukt. Volgens mij heb je als je gaat verven toch echt meer aan een RAL-kleur. Waarom bel je ze niet op?
Ik heb gebeld en kleuren willen ze niet vertellen..
ze willen wel verf verkopen wat ongeveer 2/3 zo duur is als onze normale verf leverancier

Verwijderd

Topicstarter
Tham schreef op 08 November 2002 @ 14:40:
als je een pms en een RAL waaier hebt kun je in ieder geval vergelijken om zo dicht mogelijk bij de kleur van het logo te komen toch?
ik heb als eens eerder iets moeten doen waarbij bus panelen gespoten moesten worden die gasten konden de pms en cymk waarden vertalen naar hun verfkleuren lang leve de kleursystemen!
Idd met dat RAL nummer komt de verffabrikant er wel uit denk ik :)

if not is zo'n waaier nog wel een idee
Pagina: 1