Toon posts:

Canon BJC4100 print vreemd !

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een testpagina printen doet die direct en goed. Maar als ik via notepad wat wil printen komt die met de melding: Er is een fout opgetreden naar het schrijven naar printerpoort lpt1. Er is een time-out opgetreden.
En dan zeggen ze dat je de time-out moet verhogen, maar het lijkt mij niet erg waarschijnlijk dat dat het probleem oplost.

Maar de connectie is wel goed anders print die de testpagina niet eens af lijkt mij.

Ik heb de printer ook al opnieuw geinstalleerd maar dat mocht ook niet helpen.

Iemand meer ervaringen met printers ?

Wat zou ik nog kunnen proberen !

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:32
Ja ikke wel, zoek het even voor je uit. Heeft hij het wel goed gedaan?

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:18

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Je kunt proberen om de printerpoortmodus in je BIOS aan te passen. Probeer gewoon ff alle mogelijkheden die je BIOS biedt, dus EPP, ECP, ECP+EPP etc.

suc6

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Verwijderd

Ruud2001 schreef op 08 November 2002 @ 18:04:
Je kunt proberen om de printerpoortmodus in je BIOS aan te passen. Probeer gewoon ff alle mogelijkheden die je BIOS biedt, dus EPP, ECP, ECP+EPP etc.

suc6
als er gene scanner of dergelijke tussen zit en de printer rechtstreeks op de pc is aangesloten dan moet hij op epp staan.

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-08 06:04

LopeZ

Too much is never enough

Hoeft niet, bijv mijn printer kan ook ecp en dat is toch een stukkie sneller omdat je dan een dma kanaal hebt. Maar ja idd gewoon ff verandere in je bios en proberen.