Toon posts:

SPREEKBEURT MONITOREN

Pagina: 1
Acties:
  • 135 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Dtel je voor , je moet een spreekbeurd houden over beeldschermen. Waar zou je het dan allemaal over hebben. Wat heb je te vertellen over beeldschermen?

En wat is jou keuze bij een beeldscherm?
Wat moet een beeldscherm volgens jou allemaal bezitten wil hij voldoen naar jou keuze? Wat van een beeldscherm heb je nou?

Bedankt alvast voor jullie aandacht.

Duke

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 30-08 13:42
Tja, een scherm moet groot zijn (bij voorkeur ook breedbeeld :) ), hoge resoluties, plat scherm, kleine pixels (dotpitch) en toch voor een prikkie te koop zijn. :) :)

Ik vind dat mijn 19" Ilyama dit goed doet.

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08 17:19
ehr..hoe ze werken? plasmaschermen, crt schermen, touchscreens, de verschillende soorten Grills, hoe een kleur weet waar-ie moet zijn, stralingsnormen, en zo kan ik nog wel ff doorgaan :)

ach...in een volgend leven lach je er om!

• r00tie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-11-2025
1. GROOT minimaal 19"
2. Hoge frequentie, minimaal 80 Hz op hoogste resolutie
3. Minimaal een resolutie van 1600x1200 aankunnen

Dat doet de Iiyama 19"VMP dus heel erg goed *D

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:25

Floor-is

5.2

Wat misschien wel leuk is, is om een stukje uitleg te geven over het verschil tussen "shadowmask" en "diamondtron". Ik ben pas bij iiyama geweest en Jeffrey Pettinga die daar sales doet, wist het mij heel goed uit te leggen, dat was dan ook echt voor het eerst dat iemand het goed uitlegde en het was een openbaring!

Maareuh verder kan je misschien iets vertellen over de verhouding van de dotpitch en moiré en verschillende weergave-groottes (1280x960 geen moiré, 1280x1024 wel, hoe kan dat?) En wat is moiré etc. etc. er is echt zat te vertellen lijkt mij.

succes ermee en tot horens

Bericht hierboven

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ok. Het zal mij wel lukken. Maar vind het wel leuk tehoren hoe andere er over denken.

• psychotic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-11-2025

psychotic

Nixs

Vertel ook wat over TFT schermen..Zie ook de reacties op mijn topic ;)

MSI K7T266 Pro2 RU, XP 2400+@2600+ 52Gr stressed. Aopen HQ08 gemod met div Panaflo fans, Case 43 Gr. Sapphire Radeon 9500 Pro 330@310 Catlist 3.4, Compaq 8020 TFT 18,1" DVI, 768Mb Crucial@CAS 2-2T-5T-2T-4way, 2*Maxtor D740X-6L Raid

Verwijderd

Ik zou gewoon wat folders van monitoren halen of op internet wat specs bekijken.
en die gewoon opdreunen

• doubleduh
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
... of kopieer gewoon een stuk van de monitorentest van pc-active (november). daar staat alles heeeeel mooi uitgelegd :)

Verwijderd

Toevallig heb ik laatst ook een spreekbeurt gehouden over monitoren :)

ik heb het meer gehouden over het interne van de monitor, dus hoe het beeld echt onstaat enzo...

lees hier vanalles over op www.howstuffworks.com

owjah.. ik had een 7 :)

Verwijderd

JE HOEFT NIET ZO TE SCHREEUWEN IK BEN NIET BLIND!

conclusie: ik ga je niet blij maken met de resultaten van de monitor roundup die ik een paar weken geleden voor mezelf heb gemaakt.

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

ik heb laatst ook een soort van werkstukje gemaakt over monitoren. ik ga het iniedergeval op mijn site plaatsen. maar als je wilt kan ik het morgen ook hier plaatsen. alleen weet ik niet meer precieshoe ik die foto's via notepad hier moet plaatsen. dus als je me daarmee helpt zal ik het proberen om het hier te plaatsen.
mijn site http://go.to/resettim
voor de HCC dagen heb ik ook nog speciaal een website gemaakt waar prijslijsten en meer info op komt te staan dit komt morgen (laat) ook online te staan.
suc6 met je werkstuk

EDIT
tis wel handig als ik die url ook pass van die hcc site http://how.to.hcc

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Pagina: 1