Gewoon de win95 client installeren. Een snelkoppeling in de opstarten-map zetten met de optie -quiet. Nu is er geen koe te zien in de taakbalk.
Bij een computer de client goed instellen en deze naar de andere clients kopieren.
Op die tweede vraag het andwoord is ja je kan meerdere clients laten werken op 1 email.
PS Weet waaraan je begint als de systeem-beheerder er achter komt en een mailt je naar d.net stuurt kan je je account verliezen. Zie de policies op de d.net-site
Bij een computer de client goed instellen en deze naar de andere clients kopieren.
Op die tweede vraag het andwoord is ja je kan meerdere clients laten werken op 1 email.
PS Weet waaraan je begint als de systeem-beheerder er achter komt en een mailt je naar d.net stuurt kan je je account verliezen. Zie de policies op de d.net-site
There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.
Verwijderd
dnetc -hide that is...
Je plaatst gewoon die files in de c:\windows\system en plaatst een link daarna in de groep 'opstarten' van je startmenu
Je plaatst gewoon die files in de c:\windows\system en plaatst een link daarna in de groep 'opstarten' van je startmenu
Verwijderd
Nee, gewoon 1 x dnet.exe -install uitvoeren...
Dan staat ie niet meer in het opstartmenu, je kan hem nu nog alleen maar zien als je op CTRL+Alt+Del drukt...
Dan staat ie niet meer in het opstartmenu, je kan hem nu nog alleen maar zien als je op CTRL+Alt+Del drukt...
Nog ff vraagje:
waar ken ik die GUI Client downloaden?
waar ken ik die GUI Client downloaden?
There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.
Verwijderd
En als je dan ook nog is de dnetc.exe en dnetc.ini hernoemd naar iets anders (een of ander windows like thingy) dan zie je ook geen dnetc staan als je CTRL ALT DEL toetst
Verwijderd
Dat heb ik ook eens geprobeerd op school. Een dag later kreeg ik een email van de systeembeheerder.. Je kan wel raden wat daar instond
Ja HIJ was zeker al een fanatiek dnetceëer!
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
Ok done that. 25 computers geïnfecteerd, totaal hidden me dunkt. Die systeembeheerder is een nitwit, dus die komt er niet achter.
Morgen ga ik es binnen lopen bij een andere school waarop ik niet eens zit
Morgen ga ik es binnen lopen bij een andere school waarop ik niet eens zit
Verwijderd
Wij hebben het opgelost door de client te starten via het register.
Dit staat erin:
REGEDIT4
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"Distributed.net"="c:\\Program Files\\Distributed.net\\dnetc.exe -hide"
Ter info: ff notepad op starten, copy pasten en oplaan als *.reg file.
Dit staat erin:
REGEDIT4
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"Distributed.net"="c:\\Program Files\\Distributed.net\\dnetc.exe -hide"
Ter info: ff notepad op starten, copy pasten en oplaan als *.reg file.
Nou heb ik nog ff een vraagje
Sinds vanmiddag heb ik ook een hidden client op me pa zijn pc gezet.
Hij is nu al een flinke tijd online, maar ik kan niet zijn geflushte blokjes vinden, je zou toch bij je eigen stats moeten zien welke IP adressen nog meer onder jouw naam flushen??
Het is wel zo dat ik me eigen client op de proxy van TwwT flush en die van me pa gewoon op de distributed.net server, waar zou ik de stats van die 2 naast elkaar kunnen zien?
Sinds vanmiddag heb ik ook een hidden client op me pa zijn pc gezet.
Hij is nu al een flinke tijd online, maar ik kan niet zijn geflushte blokjes vinden, je zou toch bij je eigen stats moeten zien welke IP adressen nog meer onder jouw naam flushen??
Het is wel zo dat ik me eigen client op de proxy van TwwT flush en die van me pa gewoon op de distributed.net server, waar zou ik de stats van die 2 naast elkaar kunnen zien?
Verwijderd
De stats worden elke nacht verwerkt, dus de blokjes op je vaders laptop kan je pas morgen zien. Het is alleen mogenlijk om de stats naast elkaar te zien als je twee browser vensters opent.
uwuwu
kheb het net hier gedaan op school
(pas 8 pctjes mag er nog een zootje)
maar
ik heb hem gewoon geinstalled met --install.
en wat raw files (dnetc.exe dnetc.com en dnetc.ini, meer is het niet) gecopyt op een flop, die naar c:\windows (rest mag ik niet in schrijven hier) en toen via cmnd.com --install gedaan en de dingtjes vante voren ff gerenamed naar nwlogon.*
(draait netware hier
)
maar
als ik op ctrl alt del druk, zie ik hem niet, maar hij stuurt wel logs op naar mijn email adres. oftewel, odeoa manier issie vrij hidden denk ik..
nou hopen dat ie ook echt werkt, dat zie ik morgen wel..
kheb het net hier gedaan op school
(pas 8 pctjes mag er nog een zootje)
maar
ik heb hem gewoon geinstalled met --install.
en wat raw files (dnetc.exe dnetc.com en dnetc.ini, meer is het niet) gecopyt op een flop, die naar c:\windows (rest mag ik niet in schrijven hier) en toen via cmnd.com --install gedaan en de dingtjes vante voren ff gerenamed naar nwlogon.*
(draait netware hier
maar
als ik op ctrl alt del druk, zie ik hem niet, maar hij stuurt wel logs op naar mijn email adres. oftewel, odeoa manier issie vrij hidden denk ik..
nou hopen dat ie ook echt werkt, dat zie ik morgen wel..
Verwijderd
Moet je al die -* dingen zetten in het dnetc.ini zetten?
die van mij ziet er zo uit:
[parameters]
id=elpie@mediaport.org
[rc5]
randomprefix=154
[buffers]
frequent-threshold-checks=no
[misc]
project-priority=RC5,DES=0,CSC=0,OGR=0
Hoe moet ik die dan instellen dat ie gewoon helemaal onzichtbaar is?
Als iemand me kan vertellen hoe het precies met de registry oet is dat ook fijn want daar snap ik de ballen van.
die van mij ziet er zo uit:
[parameters]
id=elpie@mediaport.org
[rc5]
randomprefix=154
[buffers]
frequent-threshold-checks=no
[misc]
project-priority=RC5,DES=0,CSC=0,OGR=0
Hoe moet ik die dan instellen dat ie gewoon helemaal onzichtbaar is?
Als iemand me kan vertellen hoe het precies met de registry oet is dat ook fijn want daar snap ik de ballen van.
Sorry, ff geen zin om het op te zoeken, moet ik me pa zijn pc weer doorpluizen, solly.
Je kunt die "onzichtbaarheid" op verschillende manieren bereiken.
door de client te installeren met dnetc -install
(dan komt die regkey in \currentversion\run te staan. hierna hoef je hem niet meer zelf te starten.)
door de client (handmatig, of met een snelkoppeling in start menu\opstarten) te starten met dnetc -hide
of door met dnetc -config de "quiet mode" (optie 1, 5) in te stellen. Dan krijg je een extra regel in die .ini (iets van quiet = yes ofzow) en als je hem dan start (op wat voor manier dan ook) is ie hidden.
door de client te installeren met dnetc -install
(dan komt die regkey in \currentversion\run te staan. hierna hoef je hem niet meer zelf te starten.)
door de client (handmatig, of met een snelkoppeling in start menu\opstarten) te starten met dnetc -hide
of door met dnetc -config de "quiet mode" (optie 1, 5) in te stellen. Dan krijg je een extra regel in die .ini (iets van quiet = yes ofzow) en als je hem dan start (op wat voor manier dan ook) is ie hidden.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
Pagina: 1