Toon posts:

Cinema link kabel

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

ik ben al een tijdje op zoek naar een winkel waar ik een cinema link kabel kan bestellen, zodat ik de tv speaker kan gebruiken als center speaker echter kan ik zo een kabel nergens vinden en in winkels zegt men dat dit niet mogelijk is, terwijl het toch echt in de handleiding van mijn receiver staat (MX999).

Weet iemand hier iets meer over of waar ik zo een kabeltje kan halen?

alvast bedankt

Verwijderd

probeer de fabrikant van je receiver eens te bereiken ( website misschien) zij kunnen je misschien verder helpen

Verwijderd

probeer eens tekijken bij de handyman (electro zaak)

zit bijna overal wel in nl

Verwijderd

misschien is het zelf maken van de kabel/aansluitingen mogelijk? Probeer anders bij een kleinere electroboer informatie te krijgen. Deze geven vaak bruikbare tips en zijn niet zo kort af als de meeste grote winkels

• Marcel_23
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-12-2025
Ik ben ook op zoek naar zo'n kabel, dat scheelt weer een speaker boven de tv. Heb je er inmiddels een gevonden?

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:57

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
Cinemalink werkt bij mij door een scart kabel, volledig gepint, en vergulde pluggen, op mijn EXT2 poort in mn Philips tv te stoppen.. mn VCR wordt dan herkend door de tv... op EXT1 pakt die dat niet... Je tv moet het natuurlijk wel ondersteunen...

Home Assistant Configuratie V&A

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:56
Volgens mij heb je dan aan een scartkabel met 2x tulp IN genoeg?
Als je versterker een line out geeft als center kan je die toch aansluiten?

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Pagina: 1