Toon posts:

USB Netwerk mogelijk?

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Ik moet zo 2 PC met elkaar verbinden om bestanden over te zetten. Nu heb ik geen zin om uit te zoeken of een hub nu cossed cables nodig heeft en al die instellingen enzo.

Ik kwam net een USB kabeltje tegen met aan 2 kanten dezelfde aanlsuitingen, dus toen dacht ik "zou een netwerk mogelijk zijn?"

En zo ja, hoe moet dat dan?

Tnx

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19-08 15:28

Equator

Crew Council

🦺#Rodekruis #whisky #barista

Nu heb ik geen zin om uit te zoeken of een hub nu cossed cables nodig heeft en al die instellingen enzo.
En nu denk je dat wij wel zin hebben om dit voor jouw uit te zoeken.
Zoek eerst eens op google of zo.
Kom je er snel genoeg achter dat het ....... kan.

Goede kans dat deze heel snel op slot gaat.

Verwijderd

Topicstarter
CyberJ schreef op 08 november 2002 @ 11:18:
[...]

En nu denk je dat wij wel zin hebben om dit voor jouw uit te zoeken.
Zoek eerst eens op google of zo.
Kom je er snel genoeg achter dat het ....... kan.

Goede kans dat deze heel snel op slot gaat.
Tering he!
Ik zit al lang op het fok forum en daar zeggen ze altijd dat de twaekers forum een onprettige forum is, dat blijkt maar weer. IIG ik heb op google gezocht en ik heb ook op dit forum gezocht, dat is het eerste wat ik doe want dat is een stuk sneller dan jullie reaties afwachten....

Verwijderd

Nu heb ik geen zin om uit te zoeken of een hub nu cossed cables nodig heeft en al die instellingen enzo.
Wat kom je hier doen dan?

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19-08 15:28

Equator

Crew Council

🦺#Rodekruis #whisky #barista

Verwijderd schreef op 08 November 2002 @ 11:23:
[...]

Tering he!
Ik zit al lang op het fok forum en daar zeggen ze altijd dat de twaekers forum een onprettige forum is, dat blijkt maar weer. IIG ik heb op google gezocht en ik heb ook op dit forum gezocht, dat is het eerste wat ik doe want dat is een stuk sneller dan jullie reaties afwachten....
En kunnen wij dat ruiken dan :?
En jij hebt niets kunnen vinden over een USB netwerk op google ..

3e hit: datasheet voer USB netwerkproducten
6e hit: Netwerk

Daar staan een 2tal USB netwerkverbindingen. Maar dat is geen gewone USB kabel,.
Dus mijn eerste idee is dat het met een gewone USB kabel wel niet zal werken.
Met 3 minuten verder zoeken zal ik dat wel gevonden hebben.

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 08 November 2002 @ 11:23:
[...]

Tering he!
Graag je taal matigen, en fok != tweakers ;)
en waarom kom je dan hier?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 november 2002 @ 11:23:
[...]

Tering he!
je kan inderdaad een netwerkje maken met usb. Je moet begrijpen dat hier op de GOT een bepaald niveau van vragen op prijs wordt gesteld. Dit voorkomt dat er teveel dezelfde vragen komen.

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:56
Om toch maar even antwoord te geven: nee... werkt niet (tenminste; waarschijnlijk niet met het kabeltje wat je nu hebt), heb je een speciale USB kabel voor nodig... usb kabeltje om tussen je usb-hub en usb-aansluiting te gooien werkt niet..

http://www.google.nl/sear...8&q=usb+network+cable&lr=
Zo.. en nu niet meer zeuren :)

Pvouput live

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:32

Predator

Suffers from split brain

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.