Toon posts:

[Linux] PPC Live-cd?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan nergens live-cd's (zoals horde, demolinux, gentoo-live, etc) voor de ppc arch vinden. Zoek ik niet goed of bestaat 't niet?
Is het mogelijk op een linux versie op een imac te installeren zonder opnieuw te hoeven te partitioneren? en kan je dat ook weer makkelijk verwijderen?

Verwijderd

Linux PPC Live :)

Verwijderd

Topicstarter
veel meer dan dode links kan ik niet vinden.....en van netbsd is ook enkel een i386 live cd.....is er een unix achtig os voor de mac waar wel een live cd van te vinden is?

Verwijderd

Ik weet toevallig dat rocklinux met de ppc arch overweg kan. een live cd optie weet ik niet. ik wil je dus adviseren om te zoeken via sourceforge.net.
daar moet wel iets tussen staan. of anders bij de verschillende listings (sites) van de verschillende distro's dat er bestaan. Hoe dan ook: succes...

Verwijderd

Topicstarter
tussen de 404, connection refused, conection timeout, en meer van dat soort meldingen heb ik nog amper weinig kunnen vinden...... :( iemand een url van een site waar wel een ppc livecd met een unix achtig os te vinden is? (linux, netbsd, darwin, etc.. Maar wel een live-cd)

Verwijderd

Topicstarter
unix achtige live cd's zijn er dus niet voor ppc? zijn er uberhaubt live cd's voor ppc machines? (en floppies heb ik niets aan....iMac's hebben geen fdd's)

• AlterEgo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Dit is nog geen PPC live-cd maar misschien wel interessant genoeg om in de gaten te houden.

Verwijderd

Linuxiso.org, distrowatch.com al geprobeerd ?

Verwijderd

Denk dat het maar met zelf compileren moet:
http://livecd.sourceforge.net/ handige tool om zelf je eigen live cd's te compileren, wel gebaseerd on freeBSD
andere distro's hebben source code vrijgegeven. Misschien leuk om te vertellen dat er nu ook een PPC versie is :)

Verwijderd

Topicstarter
snik, snik, snik.....ik denk dat 't gewoon niet bestaat...... :(
Pagina: 1