[Banners] Wie/wat/waar?

Pagina: 1
Acties:

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Hey,

Ik heb een siteje met zo'n 2000 bezoekers per dag. Deze wordt gehost op de UT, daar is echter een datalimiet van 15 gb per week. Ik zit nu al op 10 gb met m'n site die nog maar net in de lucht is en wil dus overstappen naar een "echte" provider. Ik heb echter geen zin om hier geld bij te leggen. Vandaar dat ik een betrouwbare nederlandse aanbieder van banners zoek, die bovendien redelijk uitbetaald.
Heeft iemand ervaring met dit probleem?

de (Omega-)search levert veelal topics uit 2000 op, waar nog belachelijk hoge bedragen per view worden betaalt ;)

Verwijderd

met 2000 bezoekers per dag zijn er een paar mogelijkheden.
Als je heel veel geluk hebt en in ieder geval een goed verhaal maak je misschien een kleine kans om bij WebAds binnen te komen. Echter de kans is groter dat je wat verdienen kunt met een van de andere aanbieders. Dit zijn jammer genoeg voornamelijk pay-per-click bedrijven.
De derde mogelijkheid, en ook de mogelijkheid waarmee je de meeste kans maakt, is om individuele bedrijven te gaan aanschrijven.

Ik zit met hetzelfde probleem nl, echter trekt mijn site zo'n 5000 bezoekers en 250 gig. Het is lastig om hier in de middenmoot van sites een goede adverteerders-deal te sluiten.

Lees de andere topics, en mijn topic hier in I&T, toch door voor wat tips over het zoeken van adverteerders, welke bannerformaten en welke admanagement-software.

Sterkte!

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2002 11:22 . Reden: typo / aanvulling ]

• sdomburg
Verwijderd schreef op 08 November 2002 @ 11:21:
met 2000 bezoekers per dag zijn er een paar mogelijkheden.
Als je heel veel geluk hebt en in ieder geval een goed verhaal maak je misschien een kleine kans om bij WebAds binnen te komen. Echter de kans is groter dat je wat verdienen kunt met een van de andere aanbieders. Dit zijn jammer genoeg voornamelijk pay-per-click bedrijven.
De derde mogelijkheid, en ook de mogelijkheid waarmee je de meeste kans maakt, is om individuele bedrijven te gaan aanschrijven.

Ik zit met hetzelfde probleem nl, echter trekt mijn site zo'n 5000 bezoekers en 250 gig. Het is lastig om hier in de middenmoot van sites een goede adverteerders-deal te sluiten.

Lees de andere topics, en mijn topic hier in I&T, toch door voor wat tips over het zoeken van adverteerders, welke bannerformaten en welke admanagement-software.

Sterkte!
Dankjewel voor deze info, alhoewel ik niet veel verder ben. Ik voel er weinig voor mezelf te moeten verkopen bij verschillende bedrijven om maar een bannertje geplaatst te krijgen, ik zoek het liever bij bedrijven die alles voor me regelen zoals webads, alhoewel ik bij de echt grote jongens toch niet geaccepteerd wordt.
Als er dus iemand een tip heeft; graag.

Verwijderd

toch zal dat (jammer genoeg) wel moeten.

quote uit mijn topic:
ik kan je een lijstje geven van bureau's :
Webads
Adlink
Planet
Netdirect
Admaster
Ad Pepper
IDG
Het zoeken van sponsoren / adverteerders

• sdomburg
Verwijderd schreef op 08 november 2002 @ 11:33:
toch zal dat (jammer genoeg) wel moeten.

quote uit mijn topic:

[...]

Het zoeken van sponsoren / adverteerders
Had ik al gezien, maar bedankt

Verwijderd

Je kunt ook zelf potentiële bedrijven aanschrijven om een banner te plaatsen, als je een site hebt met de juiste content, een goed verhaal en niet te duur bent, maak je best wel kans.

Edit->

Ik heb zelf een paar grote druk bezochte sites en er zijn al diverse bedrijven zoals webads naar me toe gekomen of ik hun banners wil plaatsen. Echter zijn die bedragen zo ondermaats dat ik gewoon 1 on 1 met de adverteerders werk. Kun je het goedkoper aanbieden dan bij andere sites en verdien je er nog meer aan ook.
Pagina: 1