Toon posts:

VOY Season 5 groen beeld ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey vraagje,

Ik heb vanaf season 5 van voyager die ik download een groen beeld, net alsof ik de desbetreffende codec niet heb lijkt het wel. Nou heb ik dit met zowel MP al Zoomplayer 2.8. Ik gebruik tevens Nimo codec pack 5 full build 8.

Iemand een idee welke codec dit dan is ?

Verwijderd

lijkt er op dat de eps svcd zijn... probeer eens PowerDVD om het af te spelen

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 november 2002 @ 11:46:
lijkt er op dat de eps svcd zijn... probeer eens PowerDVD om het af te spelen
Trying......

Hoe open ik een file in PowerDVD :?

Volgens mij moet ik hem dan eerst op CD hebben of niet ?

Volgens mij werkt het niet want zoomplayer werkt met dezelfde codecs...

Oke geprobeerd, maar nog steeds groen scrambled beeld :(

PowerDVD 4.0 XP versie

Verwijderd

Dan denk ik dat de file niet goed is.. wat je wel kan doen is het in te laden in een video editing progie en dan kijken of hij daar wel goed afspeeld je weet het maar nooit.. werkt dat ook niet.. dan weet ik het niet meer

Verwijderd

Het ligt aan iets van het Xvid codec, ik had er met de ppg movie ook last van, tot ik ergens las dat ik dit had geinstalleerd, toen werkte de film wel goed. Hopenlijk helpt dit voor je st voyager eps ook :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 09 november 2002 @ 00:19:
Het ligt aan iets van het Xvid codec, ik had er met de ppg movie ook last van, tot ik ergens las dat ik dit had geinstalleerd, toen werkte de film wel goed. Hopenlijk helpt dit voor je st voyager eps ook :)
Klopt, ik had net een nieuwere Xvid code gevonden die wel werkte :)

Bron

Toch raar/jammer dat dat nog niet in de nieuwste Nimo pack zat.... :?

En alles voor season 5 werkt wel op de oude Xvid codec.. :)

Ik heb het trouwens over de Sharereactor versies.....

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Ik download anime via IRC servers, en bij Shaman King 37 en 38 (XviD) had ik ook zoeits, groen beeld, blokken enzo...
In de XviD codec zit een programma, dat heet AviC (FourCC changer). Opstarten, bestand selecteren, en allebei de pulldown boxen op DIVX zetten hielp hier... :?
Pagina: 1