Is dit normaal? ik heb nog steeds dezelfde score maar elke halve seconde schokt het beeld in 3DMark als ik MCAffee draai (Firewall en/of Virusscanner)
Zal je virusscanner wel doen, meent dat er geen activiteit is (je typt niet, en beweegt niet met je muis) en whoppa lustig scannen.
Verwijderd
Jah is je virusscanner die zorgt voor hdd activiteit en dat vind 3dmark dus echt niet geinig.
Wat ik altijd doe is geen virusscanner die constant staat te scannen, maar gewoon aan het einde van de dag voor de backup ff op virussen scannen. Scheelt vrij veel in performance en op m'n laptop scheelt het ook nog eens accu power.
Wat ik altijd doe is geen virusscanner die constant staat te scannen, maar gewoon aan het einde van de dag voor de backup ff op virussen scannen. Scheelt vrij veel in performance en op m'n laptop scheelt het ook nog eens accu power.
klopt, als ik 3dmark draai met m'n NAV aan schokt het ook. daarom bench ik nu altijd met zo min mogelijk zooi aan. dus NAV disabled, NIS helemaal uit, geen koe, geen icq, geen mirc, geen ad-watch, geen ftp server (doh) etc etc etc. scheel bij mij zo'n 800 punten.
-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.
ook al even op de nai.com site de hotfix opgehaald, (er zat een bug in de laatste engine)
de zou heel veel vastlopers/schokkerigheden moeten oplossen,
de zou heel veel vastlopers/schokkerigheden moeten oplossen,
A wise man's life is based around fuck you