Illustrator foutmelding bij openen file

Pagina: 1
Acties:

• Mr-Leo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-05 16:01
Als ik een door bij gemaakt Illustrator bestand open, krijg ik de melding:

Myriad-Bold:
Substitute font created for missing font.

Probleem is dat ik dat font helemaal niet gebruikt heb. Ook heb ik alle letters Outlined gedaan. Iemand een idee?

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:04
Stiekum dus toch wat over het hoofd gezien denk ik. Zou zeggen probeer het door de file onder een andere bestandsnaam op te slaan, en dan CTRL-A en CTRL-SHFT + O. Dan opslaan en nog eens openen. Dan zou je de foutmelding iig niet meer moeten krijgen.

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• Mr-Leo
wat doet CTRL-A en CTRL-SHFT + O precies dan?

• Mr-Leo
Hmm via [Type] > [Find Font...] laat hij alle fonts zien die in het document zitten, al dan niet hersteld met systeemfonts.

Dit lijstje is dus leeg, wat ook klopt omdat ik alle fonts Outlined heb... maar hoe kom ik dan aan die melding? vaag.. snap er niks van :S

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:04
Mr-Leo:
wat doet CTRL-A en CTRL-SHFT + O precies dan?

Alles selecteren, omzetten naar contouren.
Wel d'r voor zorgen dat alle layers unlocked zijn.

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 13:58

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Je hebt gewoon ergens een keer geklikt met het standaard Myriad fontje maar niets getikt. Moet je um even op Preview>Outline zetten en dan zie je als het goed is ergens in het document een klein kruisje helemaal remi alleen staan. Die weghalen. Je kunt ook kijken of de cleanup-optie het voor je op kan ruimen. Weet niet of ie ook tekst elementen doet waar geen tekst in staat.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Pagina: 1